kinderbijslag verdeling nu het vlaams is

bartio
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

kinderbijslag verdeling nu het vlaams is

#1 , 22 mar 2020 18:27

hallo

Sinds de kinderbijslag vlaams is zijn de bijdragen voor ons veranderd, ik verklaar, wij ( mijn ex en ik ) hebben samen twee kinderen Milan 18 en Tristan 16 jaar, Milan bij mijn domicilie, Tristan bij de mama, de mama hertrouwd en twee kinderen uit nieuw huwelijk.
voorheen bedroeg de kinderbijslag 342 euro wat op gezamelijke rekening kwam, nu wordt het geld op haar rekening gezet samen met het kindergeld van haar twee kinderen uit haar nieuw huwelijk.
ik zond mail naar famifed en blijkt dat sinds januari het kindergeld voor Milan en Tristan verhoogd is naar ongeveer 600 euro, die normaal op gezamelijke rekening van de kinderen dient te komen! ik schreef haar hierover aan maar weigerd dit recht te zetten en blijft 342 euro betalen.
waar kan ik terecht om te bekomen dat het juiste bedrag op de kinderen hun rekening gestort wordt?
Dit is geld die ' onze kinderen' toekomt en niet de kinderen uit hun nieuw samengesteld gezin.
Help waar kan ik terecht ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38590

#2 , 24 mar 2020 23:31

Is er een vonnis waar vermeld staat dat er een 'kinderrekening' voorzien is.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”