verhuis

Babs_22
Topic Starter
Berichten: 45
Juridisch actief: Nee

verhuis

#1 , 17 mar 2020 13:27

Mijn partner is net bij mij ingetrokken. we hebben nu ook de adreswijziging online doorgestuurd. de volgende stap is dat de wijkagent zal langskomen om dat te bevestigen. maar via welke manier krijgen we officieel bericht dat de ID aangepast kan worden? Van de wijkagent zelf?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Hutselpot
Berichten: 38
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 mar 2020 13:48

Ja. De wijkagent geeft je een document waarmee je naar het gemeente/ stadhuis moet.

Babs_22
Topic Starter
Berichten: 45
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 mar 2020 14:02

Bedankt voor jou informatie. Is dit voor alle provincies in België?

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 17 mar 2020 17:02

ja want is federale wetgeving.... kans bestaat dat document u per mail wordt bezorgd - afdrukken zal niet nodig zijn mogelijk nog iets in te vullen en dan naar gemeente door te sturen.

Babs_22
Topic Starter
Berichten: 45
Juridisch actief: Nee

#5 , 17 mar 2020 17:59

ja want is federale wetgeving.... kans bestaat dat document u per mail wordt bezorgd - afdrukken zal niet nodig zijn mogelijk nog iets in te vullen en dan naar gemeente door te sturen.

Bedankt voor de informatie. ik wist niet zeker hoe ik dit anders zou kunnen ontvangen. ik had al schrik dat dit op mijn oude adres zou aankomen.

Babs_22
Topic Starter
Berichten: 45
Juridisch actief: Nee

#6 , 27 mar 2020 10:05

Ik heb ook ergens gelezen dat je een schriftelijke uitnodiging kan krijgen om je ID te laten aanpassen. Op welk adres komt dit dan? Toch op je nieuwe adres?

Babs_22
Topic Starter
Berichten: 45
Juridisch actief: Nee

#7 , 25 apr 2020 01:25

ja want is federale wetgeving.... kans bestaat dat document u per mail wordt bezorgd - afdrukken zal niet nodig zijn mogelijk nog iets in te vullen en dan naar gemeente door te sturen.



Ik heb ook ergens gelezen dat je een schriftelijke uitnodiging kan krijgen om je ID te laten aanpassen. Op welk adres komt dit dan? Toch op je nieuwe adres?

Franciscus
Berichten: 38583

#8 , 25 apr 2020 16:14

Ik heb een mail gekregen van gemeente ..

Babs_22
Topic Starter
Berichten: 45
Juridisch actief: Nee

#9 , 25 apr 2020 21:13

Ik heb een mail gekregen van gemeente ..
Oké dank je!

Terug naar “Administratief recht”