opzeggen kantoorruimte onbepaalde duur

Onbesuisd
Topic Starter
Berichten: 7

opzeggen kantoorruimte onbepaalde duur

#1 , 04 dec 2019 23:53

Dag allen,

Graag zou ik de huur willen opzeggen van een achterhuisje dat dient als kantoorruimte. Er is een fabriek (of dergelijke industriële activiteit) naast het pand dat constant een doordringend aan en afnemend gezoem door het huis veroorzaakt. Ik ben dit beu. Graag wil ik de huur opzeggen. De termijn is van onbepaalde duur, géén hoofdverblijfpaalts en er staat met een opzegtermijn van 1 maand. Wat betekent dit concreet? Als ik vandaag 5 december zou opzeggen, wanneer mag ik dit pand verlaten? Welke kosten zijn hieraan verbonden? Dit is de 3e maand van huur en het contract is volgens mij niet geregistreerd. Bij voorbaat dank!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Onbesuisd
Topic Starter
Berichten: 7

#3 , 07 dec 2019 02:50

Hi?

Reclame

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 07 dec 2019 09:16

Als dat geluid constant was kon je dat toch al horen bij de eerste bezichtiging en nog VOOR de inhuurname. Waarom heb je het dan toch gehuurd? Heb je de verhuurder al aangetekend aangeschreven? Of de buurman zelf al aangesproken?
Geluidsoverlast is geen geldige reden voor opzeg

Terug naar “Huren”