Badge bewaking

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

Badge bewaking

#1 , 19 nov 2019 21:27

Geachte,

Ik kan me nergens nog een raad vinden. Ik ben al van Mei op mij identificatiekaart aan het wachten voor in bewaking te kunnen werken. Ik heb al gebeld naar IBZ ze zijden van dat ze op paar missende dossiers aan het wachten waren van Parket. Ik ben zelf naar Parket van Dendermonde gereden om is mij te informeren hoe dit kon dat er in 6 maand nog geen dossier is overgemaakt naar IBZ, blijkbaar was mijn dossier daar afgesloten bij hun al sinds 14/08/2019 zonder mij daarover te informeren dus mijn dossier lag gewoon te slapen als ik niet langs ging gaan bleef het maar duren. Ik heb nu IBZ en Parket in 1 mail gezet en hun bericht gestuurd van dat dit niet kan ik zit zonder werk door deze procedure fout. Ik ben al van op hoogte dat ik in veiligheidsonderzoek zit maar niet dat mijn dossier daar maar ligt zonder dat er iemand iets van weet.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#2 , 19 nov 2019 22:58

En wat is precies uw vraag?
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 dec 2019 16:46

Geachte,

Ik zit in een veiligheidsonderzoek bij IBZ voor bewaking. Er is mij meegegeven dat er 1 dossier mist vanuit Parket Gent. Het gaat om Rokersruimte niet gerespecteerd dus er is daar van PV gemaakt. Het is al 1 jaar gepasseerd maar het is nog niet voorgekomen bij Magistraat en zo kan IBZ mijn onderzoek niet afsluiten. Kan ik er iets aandoen om dit sneller te laten lopen?

Reclame

LeenW
Berichten: 12824

#4 , 03 dec 2019 18:04

Neen, als het moet voorkomen is het sowieso afwachten.

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#5 , 04 dec 2019 20:11

Al 1 jaar moet dit voorkomen? Dus kan niets doen om dit sneller te laten gebeuren

LeenW
Berichten: 12824

#6 , 04 dec 2019 22:56

1 jaar is zeker niet abnormaal in België

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#7 , 08 dec 2019 13:13

En als ik parket ga om te vragen of ze dit zaak een voorrang geven?

LeenW
Berichten: 12824

#8 , 08 dec 2019 13:48

Laat ons zeker weten wat het antwoord is, maar ik vrees er voor.

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#9 , 08 dec 2019 16:32

Ja ben al langs geweest loop deze week gingen ze mij mail sturen. Ze waren zelf in shock omdat het al 1 jaar nog niets beslissing op was gemaakt.

pitbullspikey
Berichten: 54

#10 , 11 dec 2019 09:21

als je in veiligheidsonderzoek zit moeje nie verschieten van wachtijden van tot 1 jaar en langer ze heb ik ook al voorhad

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#11 , 11 dec 2019 13:16

Nee probleem ligt niet bij IBZ maar bij Parket mijn dossier was niet afgehandeld ben zelf paar keer geweest en vandaag telefoontje gekregen da mijn dossier bij Magistraat is. Want IBZ is zelf al ruime tijd aan het wachten voor dit

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#12 , 19 dec 2019 20:31

Vandaag mail gekregen van Parket dat ze dossier hebben afgesloten bij hun en dit overgemaakt naar IBZ hopelijk gaat nu alles vlotjes afgehandeld worden.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”