geen bevestigingsmail

may van sweevelt
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

geen bevestigingsmail

#1 , 08 nov 2019 08:41

Beste ,

Gister betaalde ik een ticket online ,voor 2personen Mechelen voor 9/11/19 ,maar heb geen bevestigingsmails ontvangen .Maw ik heb geen geldig reisticket buiten het bewijs van betaling .
het gaat over het ticket
<gegevens verwijderd om misbruik te voorkomen>
Kan u mij helpen ?

Alvast bedankt
mvgr May Van Sweevelt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#2 , 08 nov 2019 09:23

U dient hiervoor contact op te nemen met de klantendienst van de NMBS.

Controleer ook 's uw spambox.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 08 nov 2019 13:01

Ticket op uw eID laten zetten is een optie

NMBS ziet bevestigingsmails niet als geldig ticket (zie algemene voorwaarden NMBS)
Je moet die afdrukken ...

Reclame

basejumper
Berichten: 4615
Locatie: Diest

#4 , 08 nov 2019 14:51

Of b rail app installeren. Dan krijgt u digitaal ticket
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Terug naar “Andere”