erfgenaam

vanessa1989
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

erfgenaam

#1 , 31 okt 2019 22:32

ons vader is overleden in 1997 . ons grootmoeder heeft dan ook alle contact verbroken met ons . nu opa is gestorven in 1998 zijn nooit op de hoogte gebracht hebben dit ondervonden als we op bezoek gingen . nu dit klibkt meschien heel raar maar zijn wij normaal gezien geen wettelijk erfegnaam
wij hebben nooit iets gehoord over opa en weten ook niet of oma nog leeft aangezien er naar ons nooit iemand heeft omgekeken . al denk ik van wel anders zouden wij iets gehoord hebben denk ik .
is niet ik ergens op zit fe wachten maar vroeg me dit af

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 01 nov 2019 09:14

nu dit klibkt meschien heel raar maar zijn wij normaal gezien geen wettelijk erfegnaam
Als jullie wettelijk inderdaad geen erfgenamen zijn (normaal zouden jullie dat zijn door plaatsvervanging voor jullie eerder overleden vader) dan hoor je officieel niets over een overlijden van een juridische "vreemde".

Dan zal je het via andere familie of per toeval moeten horen ...

wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#3 , 01 nov 2019 12:24

Jullie moesten hoe dan ook gecontacteerd geweest zijn als er iets te vererven viel. Als jullie niets gehoord hebben mag je veronderstellen dat dit een lege nalatenschap was.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”