JEUGDZORG FOUT DOSSIER

Monika66
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

JEUGDZORG FOUT DOSSIER

#1 , 13 okt 2019 02:17

Geachte meester, ik heb te maken met een hulpverlener die totaal verkeerde meldingen maakte,doch jeugdrechter neemt alles van haar gewoon voor waarheid ,bewijzen van mij worden verzwegen ! Mijn oudste zoontje eerst geplaatst in instelling, daarna bij drugsverslaafde en dealende vader . Mijn jongste dochter (toen 4 maand) geplaatst bij pleegmoeder. beide kinderen waren niet mishandeld of verwaarloost ,en in goede gezondheid. Mijn dochtertje is geboren in Spanje,en niet erkent door de vader (mijn bewuste keuze ,vader was wel aanwezig ) . Er zou dit jaar een uitspraak geweest zijn door de jeugdrechter,zonder mij hiervan op de hoogte te stellen ! Op 24 oktober gaat de zaak naar hoger beroep ,vermits ze mijn dochter (nu 2jaar) nog 3jaar langer bij pleegmoeder willen plaatsen !

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5925
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 13 okt 2019 11:47

En dat allemaal zonder reden?
Waarom mogen die kinderen niet bij u wonen?
Daar moet toch een geldige reden voor zijn welke u hier niet hebt vermeldt?
Hoe is die hulpverlener ten tonele verschenen en met welke reden/opdracht?
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Franciscus
Berichten: 38587

#3 , 13 okt 2019 12:23

Welke diensten zijn er allemaal al bij betrokken? Want zomaar plots een jeugdrechter lijkt me zelfs met het jeugdzorg decreet zeer snel.

Graag antwoord anders is het voor ons ook hopeloos om te reageren.

Reclame

Terug naar “Andere”