Niet tevreden - Geld terug???

Bedrogen invalide
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Niet tevreden - Geld terug???

#1 , 09 okt 2019 21:38

Vorige week heb ik in de plaatselijke X 3 cartridges (worden per 3 verkocht) voor mijn DYMO labelmaker gekocht. Om zeker te zijn dat het om de juiste Cartridges ging had ik mijn eigen labelmaker meegenomen. Tot 3 (DRIE) maal toe heb ik bevestiging gevraagd of het wel degelijk om de passende cartridges ging (aan 3 (DRIE) verschillende personeelsleden. Zij beantwoordden dit stuk voor stuk met volgend antwoord: Als ze (de cartridges) bij de DYMO labelmakers hangen dan zullen die zeker passen EN U kan steeds uw aankoop terugbetaald krijgen mits voorlegging van Uw ticket. DE CARTRIDGES PASSEN DUS NIET!!! EN!!! IK KRIJG GEEN GELD, enkel een waardebon. Als rolstoelafhankelijke is het voor mij een helse bedoening om naar de winkel te gaan, DES TE MEER als het voor niks was. Gevolg: Ik voel me BEDROGEN. Graag SNEL exhaustief antwoord. Met dank, get.I

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12825

#2 , 09 okt 2019 22:10

Kan u iets bewijzen van wat gezegd is? Bij aankoop in de winkel, is het herroepingsrecht niet van toepassing, bijgevolg kunt u niets eisen.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 10 okt 2019 09:14

Goed de verpakking lezen kan helpen. Vergelijk het type van uw eigen toestel met de types op de verpakking van de cartridges vermeld zijn. Tenzij het een zeer oud toestel is zouden die dan wel moeten passen.. Heb je ze en goed ingestoken?

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#4 , 10 okt 2019 13:48

U kunt die bon toch gebruiken om het juiste type cartridge te kopen?
Die rolstoel is irrelevant voor de vraagstelling.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE


Terug naar “Consumenten Koop”