MRI scan

Mathias1
Topic Starter
Berichten: 130

Re: MRI scan

#16 , 03 okt 2019 14:40

De prof uit comunicatie hierboven is een neuropsicholog,
Ik ben ook bij een neurologe in de slaapkliniek geweest maar ik kreeg geen onderzoek, nog een andere neurologe welk mijn epelepsie opvolgt tja die sluit natuurlijk aan bij de zwerm net als andere artsen ziet die immers ook mijn dossier. Ze willen de prof niet tegen spreken daar draait alles om.
Uiteindelijk heeft iedereen willen helpen maar dat ik hun fouten moet bekopen recht en wet is ver zoek vandaar dus hier mijn vraag want situatie zit vast
Laatst gewijzigd door Mathias1 op 03 okt 2019 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#17 , 03 okt 2019 14:41

Wie Welk werk laten doen, dokters schuiven alles af op huidige diagnoses, mijn zwaarste problemen (beenspieren en geheugen) worden genegeerd, ik heb een eigen theorie om aan te kunnen dringen op verder onderzoek want hun boelke klopt niet en brengt mij in problemen ik zoek een uitweg te vinden voor mijn miserabele leefsituatie
en dat is het probleem waarom dokters geen verder onderzoek doen

zonder enige medische opleiding en al gediagnosticeerd met bepaalde mentale aandoeningen gaat u zeggen tegen artsen wat u denkt te hebben.

uw geheugen problemen net zoals uw beenspieren kan gelinkt aan eerder bestaande problemen

LeenW
Berichten: 12813

#18 , 03 okt 2019 14:58

De vraag is wel voldoende beantwoord.

Reclame

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#19 , 03 okt 2019 14:59

-erfelijke aanleg Papa kon op 45 jaar amper van de zetel naar de frigo,

-wat ik heb had papa, heeft oma

ik voel dat ik achteruit ga en ik weet dus dat het progressief is,
Als u u dààr nu eens op concentreert als u naar de dokter gaat.

Wat uw oma had
Wat uw vader had
Wat u nu hebt, en de gelijkenissen die u daar tussen ziet


Je begint niet over wat je zelf dénkt dat je hebt
Niet over MS, niet over autisme, niet over ADHD, niet over onder de MRI gaan ...

Je moet niet met je eigen diagnose naar de arts gaan -ook al vragen ze dikwijls zelf wat je mankeert :wink:
Je moet je arts de diagnose laten stellen, of laten uitzoeken wat er mis is


Je wil weten wàt je mankeert zodat er -hopelijk- nog iets aan gedaan kan worden.

En net dàt is wat blijkbaar nog geen enkele van de artsen die u eerder bezocht heeft, al gelukt is: zeggen wàt u dan wel mankeert.
(Tenzij ze dat al wel deden, maar u het ons niet vertelt ...)

ik zelf denk aan ms
Daar zijn veel mensen mee gediagnosticeerd , waarom zou dat bij u niet gebeuren ?

MS is niet erfelijk.
Maar aanleg er toe blijkt dat wel te zijn

Terug naar “Medisch- & Sportrecht”