Orange geld niet terug

DSLH
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Orange geld niet terug

#1 , 10 sep 2019 14:41

Een tijdje geleden wou ik een van de abbonementen uit ons gezin veranderen naar een abonnement met smarthphone bij Orange. Aan de telefoon bij het bestellen werd ik snel verder geholpen. Nadat ik de bestelling heb betaald en lang heb gewacht op de ontvangst ervan, besloot ik de klantenservice te bellen. Daar kreeg ik te horen, dat er nooit een bestelling geplaatst geweest is. Maar mijn geld hadden ze wel ontvangen. Nu ben ik sindsdien hopeloos op zoek naar mijn terugbetaling. Na anderhalve maand bellen en heel de tijd heen en weer gestuurd te worden door zeer onvriendelijk personeel, wordt ik steeds weer er van verzekerd dat er een dossier is gemaakt en dat ik de terugbetaling weldra zal ontvangen. Dan is de datum waarop ik de terugbetaling zou moeten ontvangen weer voorbij, bel ik terug naar de klantenservice en belandt ik weer nergens (ook weer geen dossier). Nu heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen. Ik weet niet wat ik momenteel moet doen en denk erover na juridische stappen te ondernemen. Kan iemand mij wat advies geven?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 10 sep 2019 17:30

Stop met telefoneren :!:

Stuur een aangetekende ingebrekestelling
Korte samenvatting feiten, kopie bewijs betaling (referentie ?)
Zorg dat ze alle info er in vinden voor terugbetaling

Reclame

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 10 sep 2019 20:24

.

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 10 sep 2019 20:26

Stop met telefoneren :!:

Stuur een aangetekende ingebrekestelling
Met en Smartphone kan je niets schrijven :mrgreen:

Terug naar “Consumenten Koop”