poetshulp

Avbogae
Topic Starter
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

poetshulp

#1 , 13 aug 2019 13:39

Goedemiddag,

Graag had ik volgende gevraagd.
Via een dienstenchequebedrijf hebben wij een vaste poetshulp. Gezien deze in vakantie is, regelt de firma een vervangster.
Ik heb telefonisch contact met deze vervangster en vertel haar dat wij op moment dat zij komt poetsen, wij nog gaan werken zijn, maar wij de poort en achterdeur niet vast doen zodoende zij binnenkan en kan werken (wij leggen ook het materiaal klaar).

Om 13u30, een half uur na starttijd van de poetshulp, krijgen wij telefoon van het bureau dat de poetshulp niet binnen kan.
Het lukt haar niet om de poort te openen (ondanks deze niet op slot is en gewoon handmatig te openen valt!).
Ik probeer de vervangster dan ook telefonisch te bereiken, waarbij deze meedeelt dat zijzelf niet kuist bij ons, maar nog een andere vervangster.

Gezien het bureau ons hier niet van op de hoogte bracht, hebben wij geen flauw idee wie er nu voor ons huis staat en hebben wij ook geen contactgegevens.

Ik vermoed dat het bureau ons niet kan laten betalen voor de prestaties die niet geleverd zijn in dit geval?

Mvg,
An

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
cesto
Berichten: 324

#2 , 15 aug 2019 13:46

Helemaal niet! Als ik jou was zou ik zeker ook niet betalen. Maar wacht even, waarschijnlijk zullen ze je ook niets aanrekenen.

bosprocureur
Berichten: 6853

#3 , 15 aug 2019 15:52

Toch opletten. Er zijn firma's die via domiciliering werken, en de facturen die zij aanbieden worden dan ook dikwijls automatisch betaald.

Reclame

Tope
Berichten: 916

#4 , 15 aug 2019 19:12

Ja, dat klopt. Als je zelf de prestatie niet bevestigt, gebeurt dat automatisch, maar je kan ook een prestatie betwisten!

jef007
Berichten: 1679

#5 , 16 aug 2019 12:16

wat voor een poetsdienst is dit????
een vervangster die een vervangster stuurt??
buitengooien zou ik zeggen en zeker niets betalen

Terug naar “Andere”