Goedemiddag,
Graag had ik volgende gevraagd.
Via een dienstenchequebedrijf hebben wij een vaste poetshulp. Gezien deze in vakantie is, regelt de firma een vervangster.
Ik heb telefonisch contact met deze vervangster en vertel haar dat wij op moment dat zij komt poetsen, wij nog gaan werken zijn, maar wij de poort en achterdeur niet vast doen zodoende zij binnenkan en kan werken (wij leggen ook het materiaal klaar).
Om 13u30, een half uur na starttijd van de poetshulp, krijgen wij telefoon van het bureau dat de poetshulp niet binnen kan.
Het lukt haar niet om de poort te openen (ondanks deze niet op slot is en gewoon handmatig te openen valt!).
Ik probeer de vervangster dan ook telefonisch te bereiken, waarbij deze meedeelt dat zijzelf niet kuist bij ons, maar nog een andere vervangster.
Gezien het bureau ons hier niet van op de hoogte bracht, hebben wij geen flauw idee wie er nu voor ons huis staat en hebben wij ook geen contactgegevens.
Ik vermoed dat het bureau ons niet kan laten betalen voor de prestaties die niet geleverd zijn in dit geval?
Mvg,
An