Kind

Jessica150781
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Kind

#1 , 04 aug 2019 13:33

Hoi

Ik zit momenteel in een scheiding en woon niet meer in het huis. Er is momenteel nog geen uitspraak omtrent mijn dochtertje. Nu wil de vader mijn dochter niet terug geven aan mij. Wat kan ik daaraan doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sterretje2
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 aug 2019 13:48

Je kan helaas niets doen.
Als er niets op papier staat, kan hij haar houden.
Zo snel mogelijk een advocaat nemen en een procedure starten voor de familierechtbank. Zodat er een regeling op papier wordt gezet waar ieder zich aan moet houden.

Jessica150781
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 aug 2019 13:52

Maar ben zo bang hij heeft zware depressie is nog maar net buiten van 9 maanden psychiatrie. Kan ik er echt niets aan doen?

Reclame

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 aug 2019 14:24

Maar ben zo bang hij heeft zware depressie is nog maar net buiten van 9 maanden psychiatrie. Kan ik er echt niets aan doen?
Zoals Sterretje zegt : zo snel mogelijk advokaat, familierechtbank. Maar dat is ook niet van vandaag op morgen.

Toch eens Kind en Gezin kinderbescherming.be centrumkinderrechten.org raadplegen
Deze 3 instanties kunnen u misschien raad geven of welke weg de snelste is.

Franciscus
Berichten: 38583

#5 , 04 aug 2019 19:27

En een www.vertrouwenartsencentrum.be.
Als er reeds PV's zijn bij politie ook dringend contact opnemen met de jeugdpolitie van uw lokale politiezone.

Terug naar “Echtscheiding”