alimentatie

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 172
Juridisch actief: Nee

alimentatie

#1 , 14 jul 2019 22:12

Afgesplitst en twee berichten al samengevoegd - welke nog JurecaBE moderator.
Aan mama 2 schatten als ze nog niet gesloten zijn en over zelfde zaak gaan kan u gewoon in het vorige topic voortgaan. Indien gesloten JurecaBE een PB sturen aub


We hebben ook een dagvaarding gehad voor onderhoudsgeld voor kind dat vrijdag en zondag bij ex verblijft voor Chiro (in haar straat, voor ons een uur op en af) ! Omdat hij daar slaapt en smorgens eet.... En hij is meerderjarig...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38554

#2 , 14 jul 2019 22:30

Dan kan hij toch perfect met openbaar vervoer over en weer gaan? Geef hem geld voor een ontbijt.
Stel dat voor aan meerderjarige. Of stel voor dat hij op een andere dag bij jullie verblijft mogelijk wil hij dat wel.
Wat is het standpunt van de jongvolwassene?
Tenslotte kunnen ze perfect zelf beslissen waar ze wonen.

Ik vrees dat familierechtbank daar niet zo mee zal kunnen lachen.

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 172
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 jul 2019 22:45

Wij storten zijn zakgeld op zijn bankkaart.
Meestal komt hij op en af met trein maar voor Chiro rijden de bussen niet meer na 20u. Wij hebben nu gezegd dat hij niet meermalen blijven slapen, dat hindipop niet meer in onze week zal kunnen doen. Zegt zelf dat hij dat zelf vraagt en dat dit van hem komt. Ze wil dit toestaan maar moet er geld voor hebben. Wij dachten hij gaat en staat waar hij wilt, gezien zijn leeftijd, niet dus....

Zoals ik hier al veel heb aangegeven, da mens perst ons uit gelijk een Citroën...

Reclame

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 172
Juridisch actief: Nee

#4 , 18 jul 2019 19:37

Wie betaald/ krijgt een all in?
Met wat werd er rekening gehouden?
Vinden jullie dit beter? Of net niet?

Marcus Aurelius
Berichten: 3798
Juridisch actief: Nee

#5 , 18 jul 2019 19:40

Ik denk dat het beter is dat u niet telkens nieuwe topics opstart en u zich bij één topic en vooral bij één TS houdt. Het komt zeer verwarrend over.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 172
Juridisch actief: Nee

#6 , 18 jul 2019 20:59

Andere zeggen dat je telkens nieuwe moet openen...

Marcus Aurelius
Berichten: 3798
Juridisch actief: Nee

#7 , 18 jul 2019 21:29

Jureca.be moderator, kunnen de topics samengevoegd worden. Het is een allegaartje van je welste aan het worden.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 172
Juridisch actief: Nee

#8 , 18 jul 2019 23:14

Jureca.be moderator, wil je al mij topics wissen op dit forum? Zo’n reactie van Marcus moet ik niet.

mava105
Berichten: 22248
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#9 , 19 jul 2019 09:13

Ik vindt het soms ook verwarrend en vervelend om soms de andere items van TS te opzoeken om de draad weer te vinden. Dus samenvoegen voor mij.
Wat zijn mensen soms toch snel op hun tere teentjes getrapt, en in dit geval, vraag ik me af waarom.

Marcus Aurelius
Berichten: 3798
Juridisch actief: Nee

#10 , 19 jul 2019 09:59

Mevrouw, het is enkel mijn bedoeling dat u een eenduidig en correct antwoord krijgt, niet meer en niet minder. Vandaar mijn voorstel om de topics bij mekaar te houden. Er is dan ook helemaal geen reden om u beledigd te voelen, integendeel.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Echtscheiding”