incasso

anoniempje47
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

incasso

#1 , 13 jul 2019 09:41

Beste,
Ik heb een vraag over incassasebureau naam verwijders JurecaBE moderator (is van naam veranderd. Ze zeggen dat ze een schuld overgekocht hebben van base (omdat Snow was stopgezet door base) en heb nooit iets van gehoord tot vorig jaar via sms. Gisteren gebeld en ze dreigen om mijn adres (juiste hebben ze niet) op te vragen bij de gemeente? Mag dat? Vorig jaar dreigden ze ook om juridische stappen te nemen maar noot iets gezien. Ze liegen dat ze mails gestuurd hebben naar mij (ze hebben juiste mailadres maar nooit iets gehad. Ze dreigen met alles en nog wat en liegen dat het niet liegen. Wat kunnen ze doen? heb vorig jaar naa base gebeld en daar zeiden ze dat ze dit bureau niet kennen en nooit mee samen gewerkt hebben. Nu is bas dochterbedrijf beworden van telenet. Ze vermedel niet meer base maar telenet group? Klopt dat?
Nu sturen ze een sm waarin staat dat ik verlof geld heb gehad en dat ik het kan betalen? Moge ze dat?
hoe kan ik ze blokkeren vi 8810?

bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 jul 2019 10:00

Dit klopt die zijn bij telenet .

En toch als je er nog een schuld lopen heeft bij base is het zeker mogelijk dat ze deze schuld hebben gekocht..

En deze maken ook gebruik van deurwaarders en deze kunnen perfect nagaan waar je werkt en waar je woont.

Als het een schuld is probeer die te betalen want dit kan anders nog jaren achtervolgen met als resultaat een zeer hoge rekening, deurwaarders rekenen zeer goed
.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

CityBird
Berichten: 792

#3 , 13 jul 2019 10:17

Ze zeggen dat ze een schuld overgekocht hebben van base (omdat Snow was stopgezet door base) en heb nooit iets van gehoord tot vorig jaar via sms.
De vraag is of je die schuld hebt of niet. Heb je die schuld dan lijkt het mij heel verstandig om deze snel te betalen.

Reclame

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#4 , 13 jul 2019 10:32

vraag hun eerst al eens via aangetekend schrijven u de nodige bewijzen te bezorgen binnen de 14 dagen en bij gebrek aan bewijs melden dat bij elke keer men u "contacteert" u klacht zal indienen wegens belaging.

Terug naar “Consumenten Koop”