Huisdieren

Laura00
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Huisdieren

#1 , 09 jul 2019 20:25

Ik huur al ruim een jaar
Ik heb 2 huiskatten
Sinds enkele dagen heeft de verhuurder aangeven dat er in de inkom van het appartementen gebouw een kattenlucht hangt. Mijn living grenst aan de inkom
Dit is mij zover niet bekend aangezien ik alles grondig schoonmaak
Wel is het appartement wat ik huur zeer gehorig slecht geïsolleerd en zijn er open plinten door de gehele woning ik vermoed dat daar het probleem ligt aangezien het erg gehorig is. Dit is begin van de huurperiode al kenbaar gemaakt en staat het ook in de plaatsbeschrijving die geregistreerd is dat de afwerking niet goed gedaan is en dat er open plinten zijn
Ook heb ik de verhuurder meerdere malen aangeschreven dat het erg gehorig is in het gebouw. Je kan ieder gesprek horen en volgen in het gebouw ze heeft enkel aangegeven dat ze de bewoners daarop zou aanspreken tot op heden is dat niet veranderd de kern van het probleem ligt niet bij de bewoners maar bij het gebouw
Wel merkwaardig dat ik hier meer dan een jaar woon en nu pas geklaagt word over de kattengeur
Er word iedere dag grondig gepoetst, de kattenbak word gedesinfecteerd en schoongemaakt voor de rest wil ik wel meegeven dat er niemand geklaagt heeft enkel is het opgemerkt
De verhuurder heeft iedereen in het gebouw kenbaar gemaakt om een huisbezoek af te leggen om de geur van oorsprong op te “sporen”
Zoals ik al zei lijkt mij dit eerder door gebreke aan het gebouw zoals slechte isolatie en afwerking
Niemand van het gebouw is nog bij mij aan de deur geweest ivm met de katten
De verhuurder is in het verleden al diverse malen on aangekondigd aan de deur gekomen ik heb hen altijd te woord gestaan destijds werd er niet gesproken over mogelijke geurhinder
Wat kan ik hier aan doen

Laura

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 jul 2019 08:41

Laura,
Indien ge zoals ge schrijft alles hygiënisch onderhoudt, zoals kattenbakken en poetsen; zijn kattengeuren uit den boze. Spreek volledig uit ondervinding, strikte discipline is vereist bij het houden van huisdieren.

Bij sommige mensen is een toiletbezoek niet te versmaden, bij anderen de lookgeur en kruiden … Anderen dan weer een lijfgeur.

Indien u doet wat in de topic staat, is er niets aan de hand.
Een verhuurder mag niet onaangekondigd het pand betreden.
Indien hij lastig doet, stel een brief op met de vraag of uw mede bewoners last hebben van kattengeuren en laat deze ondertekenen. Indien zij geen last hebben, stuur kopie van de brief dan ( aangetekend ) naar de verhuurder en houdt origineel zorgvuldig bij.

Laura00
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 jul 2019 10:32

Laura,
Indien ge zoals ge schrijft alles hygiënisch onderhoudt, zoals kattenbakken en poetsen; zijn kattengeuren uit den boze. Spreek volledig uit ondervinding, strikte discipline is vereist bij het houden van huisdieren.

Bij sommige mensen is een toiletbezoek niet te versmaden, bij anderen de lookgeur en kruiden … Anderen dan weer een lijfgeur.

Indien u doet wat in de topic staat, is er niets aan de hand.
Een verhuurder mag niet onaangekondigd het pand betreden.
Indien hij lastig doet, stel een brief op met de vraag of uw mede bewoners last hebben van kattengeuren en laat deze ondertekenen. Indien zij geen last hebben, stuur kopie van de brief dan ( aangetekend ) naar de verhuurder en houdt origineel zorgvuldig bij.
Father B
Dank u, idd Ik ben het volledig eens bovendien staan altijd de ramen open als het echt zo erg was, was het toch ook aan de straatkant te ruiken. En na ruim een jaar niets gehoord en nu ineens uit het niets zou er geurhinder zijn, ze weten niet eens waar het exact vandaan komt vandaar de zogezegde huisbezoeken
Inmiddels heb ik overal info gevraagt en heb ik zelfs het Vlaams Energieagentschap gevraagd of het eventueel te maken zou kunnen hebben met slecht werkende luchtroosters aangezien deze in de muur vast zitten en ik deze van de binnenkant niet schoon kan maken. Maar zoals u begrijpt let ik er nu nog meer op dan ooit. Ik wil dat dit opgelost word maar het is altijd zo makkelijk om te wijzen naar die of die heeft het gedaan terwijl ik mij van geen kwaad bewust ben. En ik zelf ook hygiene erg belangrijk vind niemand wil toch in een woning leven waar het vies en vuil is of geurhinder heeft of veroorzaakt
Mijn aangetekende brief ligt klaar maar ik wil eerst het antwoord van de Vlaams Energieagentschap afwachten mochten de luchtroosters, open plinten en slechte geisoleerde muren de oorzaak zijn moet dit natuurlijk direct inorde gemaakt worden
Inmiddels ben ik ook gaan kijken waar de toevoer of afvoer zit van de luchtroosters
Dit is mij op de dag van vandaag niet duidelijk ik vermoed dat deze of in de kelder zit onder het gebouw of de afvoer buizen zijn buiten. Ik heb wel wat dingen opgemerkt maar ik weet niet of dit de afvoer buizen zijn van de luchtroosters mocht dit wel zijn dan zijn de buizen verouderd en verroest
Ik woon graag in het appartement en ik heb met niemand problemen maar er is iedere keer iets en iedere keer staat de verhuurder onaangekondigd voor de deur ik heb hem daar eens op gewezen, hij biedt iedere keer zijn excuses aan maar doet het daarna gewoon weer
Ik zorg goed voor de woning en ik heb niets te verbergen maar onaangekondigde huisbezoeken met ik moet even snel naar de meterstanden kijken of naar de hoofdschakelaar of dit of dat. Ik ben geen kleuter en begin dit beu te worden Ik wil rustig kunnen wonen zonder iedere keer gedoe tot op heden heb ik nooit geen aangetekende brief ontvangen dat ik mijn plichten niet na kom of voor hinder of geurhinder zorg

Reclame

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#4 , 10 jul 2019 10:50

Laura, ik volg u volledig en begrijp de situatie, maar van 2 katten helemaal geen geurhinder in uw geval.
Wij hebben er zelf ook : discipline is het belangrijkste en dagelijkse hygiëne kattenbakken en verversen voeding. Nu geef ik een slecht ( ongepast ) voorbeeldje : een baby in huis geeft toch ook geurtjes. Storend absoluut niet en uiterst normaal. Babypoeder ruikt men ook, zalfjes ook … Is natuurlijk niet te vergelijken met andere geuren, maar als voorbeeld ( geen vergelijking met dieren ).
Wat wel ook geurhinder kan veroorzaken zijn kookgeuren van de bewoners, indien de verluchting of afzuiging niet 100% is in de blok.
Afvoerbuizen en luchtroosters, buizen moeten door de eigenaar in orde gesteld worden of de VME. Zijn gemeenschappelijk.

Laura00
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#5 , 10 jul 2019 11:00

Laura, ik volg u volledig en begrijp de situatie, maar van 2 katten helemaal geen geurhinder in uw geval.
Wij hebben er zelf ook : discipline is het belangrijkste en dagelijkse hygiëne kattenbakken en verversen voeding. Nu geef ik een slecht ( ongepast ) voorbeeldje : een baby in huis geeft toch ook geurtjes. Storend absoluut niet en uiterst normaal. Babypoeder ruikt men ook, zalfjes ook … Is natuurlijk niet te vergelijken met andere geuren, maar als voorbeeld ( geen vergelijking met dieren ).
Wat wel ook geurhinder kan veroorzaken zijn kookgeuren van de bewoners, indien de verluchting of afzuiging niet 100% is in de blok.
Afvoerbuizen en luchtroosters, buizen moeten door de eigenaar in orde gesteld worden of de VME. Zijn gemeenschappelijk.
Idd volledig mee eens
De afvoer buizen en luchtroosters zijn voor de verhuurder ik kan deze niet zelf aan de binnenkant schoonmaken deze zitten dicht gemaakt met nagels zelf openmaken durf ik niet want dadelijk heb ik het nog gedaan er staat ook niets van bij in het huurcontract
Een woning heeft altijd wel leef geurtjes
Als mijn buren koken ruik ik dat ook
Ik hoop dat alles snel word opgelost want zoals ik al zei Ik ben me van geen kwaad bewust en houd ik rekenen met hygiene en overlast. Ik wil niemand tot overlast zijn maar ik vind dit een zeer merkwaardige situatie ook dat er iedere keer onaangekondigd de verhuurder aan de deur staat vind ik ook niet prettig
Blijft maar op de deur kloppen dan voel je je mijn of meer verplicht om open te doen
Bovendien merk ik op tijdens deze onaangekondigde huisbezoeken heb ik altijd opgedaan als er dan idd geurhinder zou zijn was dit toch allang opgevallen

bambipower
Berichten: 1034

#6 , 10 jul 2019 16:07

Volgens mij bestaat er geen reukisolatie. Uw verhuurder kan je niet dwingen om te isoleren.

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#7 , 10 jul 2019 17:28

Verhuurder reageert gewoon op uw klacht ivm de gehorigheid in het gebouw. Dat is het enige. Heb dat 1000 den maal meegemaakt. Als ik een opmerking maakte of een klachtenbrief schreef naar een huurder, had ik gegarandeerd een tegenklacht terug binnen de 8 dagen.
Heb zo ooit een procedure gehad bij de vrederechter wegens zogezegd rotte houten ramen, omdat ik aan de huurder gezegd had dat ze best eens hun ruiten zouden kuisen. Je kon er bijna niet meer doorkijken. Gevolg: de VR stuurt een gerechtelijk expert die in zijn verslag stelde dat de ramen nog OK waren. (was trouwens een beschermd gebouw op de Grote Markt in Antwerpen)
Tijdens het beheren van bijna 1500 gebouwen gedurende bijna 30 jaar. kom je dergelijke zaken tegen. Spijtig dat alle foto's die ik maakte in die periode van de huurschade bij mijn pensionering in de firma zijn gebleven. Zou hier een bestseller geweest zijn bij uitgave.

Laura00
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#8 , 10 jul 2019 18:06

Volgens mij bestaat er geen reukisolatie. Uw verhuurder kan je niet dwingen om te isoleren.
Bambipower

Hoe zo ik kunnen isoleren als het een huurwoning is. Is isolering en correcte en werkende isolatie roosters niet voor de verhuurder. Zij verhuren mij een appartement waar de plinten open liggen en de plinten niet gekit zijn ook de luchtroosters zijn al jaren van binnen niet meer schoon gemaakt het gaat om ventilatiesysteem c
In de plaatsbeschrijving staat heel duidelijk de defecte ook dat er tijdens de plaatsbeschrijving niet gecontroleerd is op werkende en correcte ventilatie etc etc
Dat heeft het Immo kantoor geschreven de verhuurder was niet aanwezig
Feit blijft wel dat nu ineens uit het niets er zogezegd kattenlucht hangt in de inkom van het appartementen gebouw
Dus dat zou betekenen dat de geur door de muur heen zou gaan wat ik onmogelijk acht aangezien er buiten niets te ruiken valt

Laura00
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#9 , 10 jul 2019 18:23

Verhuurder reageert gewoon op uw klacht ivm de gehorigheid in het gebouw. Dat is het enige. Heb dat 1000 den maal meegemaakt. Als ik een opmerking maakte of een klachtenbrief schreef naar een huurder, had ik gegarandeerd een tegenklacht terug binnen de 8 dagen.
Heb zo ooit een procedure gehad bij de vrederechter wegens zogezegd rotte houten ramen, omdat ik aan de huurder gezegd had dat ze best eens hun ruiten zouden kuisen. Je kon er bijna niet meer doorkijken. Gevolg: de VR stuurt een gerechtelijk expert die in zijn verslag stelde dat de ramen nog OK waren. (was trouwens een beschermd gebouw op de Grote Markt in Antwerpen)
Tijdens het beheren van bijna 1500 gebouwen gedurende bijna 30 jaar. kom je dergelijke zaken tegen. Spijtig dat alle foto's die ik maakte in die periode van de huurschade bij mijn pensionering in de firma zijn gebleven. Zou hier een bestseller geweest zijn bij uitgave.

Mava105

Ik denk dat u nog wel eens gelijk heeft
Het komt ook echt zo over een tegen klacht. Aangezien u hier ervaring mee heeft kunt u mij zeggen waarom er een tegen klacht volgt!! Ik vind dit bizar waarom zou je zoeken naar problemen
Het is toch je recht als huurder om een degelijke en correcte woning te huren en als de isolatie niet goed is waar bovendien het ganse gebouw overklaagt
En omdat je dit al verhuurder dan niet leuk vind kom je dan maar met een zogenaamde tegenklacht das toch kinderspel. We zitten toch niet in de kleuterklas. Ook de vele onaangekondigde bezoeken met ik moet even naar de meterstanden kijken of ik moet de hoofdschakelaar bekijken of er is een lekkage zogezegd in mijn woning waar ik niets van weet noch dat ik een lekkage heb maar er staat wel een technieker voor mijn deur ik begrijp dit niet. Ik kom mijn afspraken na en ik ben niemand tot last maar dit gaat wel wat ver met letterlijk problemen zoeken. Nu heb ik zelf vanmiddag contact opgenomen met de milieu inspectie en de Vlaams Energieagentschap met de nodige foto’s en uitleg ik wil het nu ook weten ook wie hier nu zogezegd fout zit. Vanmiddag had ik de vorige bewoners aan de telefoon zij hadden 2 grote Duitse herders en zij hadden de bench ook tegen die exacte muur gezegd zij geven mij te kennen nooit problemen gehad te hebben dat de honden zogezegd geur overlast bezorgde bovendien werd er hier ook nog in het appartement gerookt dus ik begrijp het gewoon niet. Ook gaven zij mij aan dat de verhuurder bij hen nooit aangekondigd aan de deur kwam merkwaardig waarom bij mij dan wel???Schrijf die bestseller daar leren we van zeker betreft de tegenklacht ik had dit namelijk nooit zo gezien of ontdekt en idd ik heb daar diverse mails overgestuurd over gehorigheid en slechte isolatie
En ook heb ik hen aangesproken niet onaangekondigd aan mijn deur te komen of te kloppen op mijn ramen of deuren

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#10 , 10 jul 2019 18:44

Volgens mij bestaat er geen reukisolatie. Uw verhuurder kan je niet dwingen om te isoleren.
Bambipower

Hoe zo ik kunnen isoleren als het een huurwoning is. Is isolering en correcte en werkende isolatie roosters niet voor de verhuurder. Zij verhuren mij een appartement waar de plinten open liggen en de plinten niet gekit zijn ook de luchtroosters zijn al jaren van binnen niet meer schoon gemaakt het gaat om ventilatiesysteem c
In de plaatsbeschrijving staat heel duidelijk de defecte ook dat er tijdens de plaatsbeschrijving niet gecontroleerd is op werkende en correcte ventilatie etc etc
Dat heeft het Immo kantoor geschreven de verhuurder was niet aanwezig
Feit blijft wel dat nu ineens uit het niets er zogezegd kattenlucht hangt in de inkom van het appartementen gebouw
Dus dat zou betekenen dat de geur door de muur heen zou gaan wat ik onmogelijk acht aangezien er buiten niets te ruiken valt
Laura,

Indien in de inkom van het appartementsgebouw kattengeur zou ( ??? ) hangen, dan kunt ge bij u niet binnenkomen; wat ik ten stelligste betwijfel.
Plus bovendien indien u de kattenbakken geregeld ververst; kan er geen sprake zijn van geurhinder. Katten doen alles in de bakken, dus geen geur.
En katten zijn de properste dieren die er bestaan, zij gaan op den bak en graven het onder ( net zoals in de natuur ).
U niet zot laten maken; verhuurder stinkt misschien zelf.

Laura00
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#11 , 10 jul 2019 18:57

Volgens mij bestaat er geen reukisolatie. Uw verhuurder kan je niet dwingen om te isoleren.
Bambipower

Hoe zo ik kunnen isoleren als het een huurwoning is. Is isolering en correcte en werkende isolatie roosters niet voor de verhuurder. Zij verhuren mij een appartement waar de plinten open liggen en de plinten niet gekit zijn ook de luchtroosters zijn al jaren van binnen niet meer schoon gemaakt het gaat om ventilatiesysteem c
In de plaatsbeschrijving staat heel duidelijk de defecte ook dat er tijdens de plaatsbeschrijving niet gecontroleerd is op werkende en correcte ventilatie etc etc
Dat heeft het Immo kantoor geschreven de verhuurder was niet aanwezig
Feit blijft wel dat nu ineens uit het niets er zogezegd kattenlucht hangt in de inkom van het appartementen gebouw
Dus dat zou betekenen dat de geur door de muur heen zou gaan wat ik onmogelijk acht aangezien er buiten niets te ruiken valt
Laura,

Indien in de inkom van het appartementsgebouw kattengeur zou ( ??? ) hangen, dan kunt ge bij u niet binnenkomen; wat ik ten stelligste betwijfel.
Plus bovendien indien u de kattenbakken geregeld ververst; kan er geen sprake zijn van geurhinder. Katten doen alles in de bakken, dus geen geur.
En katten zijn de properste dieren die er bestaan, zij gaan op den bak en graven het onder ( net zoals in de natuur ).
U niet zot laten maken; verhuurder stinkt misschien zelf.

Father b

Idd en ik neem aan dat het ganse gebouw dan aan mijn deur stond te kloppen vanwege de ondraaglijke geur
De ramen staan open nooit iets gemerkt dat mensen aan mijn deur komen dat het zou ruiken uit mijn woning. Het gaat specifiek om de plek bij de inkom daar word over gesproken niet mijn voordeur
Ik heb vandaag ook al met de dierenarts gebeld en heb met haar de stappen doorlopen ook heb ik medegedeeld met welke producten ik schoonmaak
Zij vind dit ook erg opmerkelijk en ook dat er nu pas zogezegd een klacht volgt
Ik gebruik mister proper en dethol
Voor de kattenbak die ik iedere dag schoon kuis ook exact hetzelfde
Mijn dierenarts gaf aan misschien het merk HG te gebruiken maar ook zij vind dit een bizar verhaal zeker ook omdat er niet specifiek gezegd word waar de “geurhinder” vandaan zou komen
Mocht er echt zoveel hinder zijn was er toch allang actie ondernomen. Ik begrijp gewoon niet waarom mensen naar problemen zoeken

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#12 , 10 jul 2019 19:51

Ik denk dat het een kater was die geroken heeft dat er binnen een aantal katten zitten, en die dan wil laten weten dat hij er ook nog is door aan de voordeur te sproeien. Kan heel erg rieken.

bosprocureur
Berichten: 6853

#13 , 10 jul 2019 19:56

Een kater op de versiertoer, die ijverig sproeit.... Inderdaad, dat zit er dik in.
Succes om dit ongedaan te krijgen !

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#14 , 10 jul 2019 20:13



Bambipower

Hoe zo ik kunnen isoleren als het een huurwoning is. Is isolering en correcte en werkende isolatie roosters niet voor de verhuurder. Zij verhuren mij een appartement waar de plinten open liggen en de plinten niet gekit zijn ook de luchtroosters zijn al jaren van binnen niet meer schoon gemaakt het gaat om ventilatiesysteem c
In de plaatsbeschrijving staat heel duidelijk de defecte ook dat er tijdens de plaatsbeschrijving niet gecontroleerd is op werkende en correcte ventilatie etc etc
Dat heeft het Immo kantoor geschreven de verhuurder was niet aanwezig
Feit blijft wel dat nu ineens uit het niets er zogezegd kattenlucht hangt in de inkom van het appartementen gebouw
Dus dat zou betekenen dat de geur door de muur heen zou gaan wat ik onmogelijk acht aangezien er buiten niets te ruiken valt
Laura,

Indien in de inkom van het appartementsgebouw kattengeur zou ( ??? ) hangen, dan kunt ge bij u niet binnenkomen; wat ik ten stelligste betwijfel.
Plus bovendien indien u de kattenbakken geregeld ververst; kan er geen sprake zijn van geurhinder. Katten doen alles in de bakken, dus geen geur.
En katten zijn de properste dieren die er bestaan, zij gaan op den bak en graven het onder ( net zoals in de natuur ).
U niet zot laten maken; verhuurder stinkt misschien zelf.

Father b

Idd en ik neem aan dat het ganse gebouw dan aan mijn deur stond te kloppen vanwege de ondraaglijke geur
De ramen staan open nooit iets gemerkt dat mensen aan mijn deur komen dat het zou ruiken uit mijn woning. Het gaat specifiek om de plek bij de inkom daar word over gesproken niet mijn voordeur
Ik heb vandaag ook al met de dierenarts gebeld en heb met haar de stappen doorlopen ook heb ik medegedeeld met welke producten ik schoonmaak
Zij vind dit ook erg opmerkelijk en ook dat er nu pas zogezegd een klacht volgt
Ik gebruik mister proper en dethol
Voor de kattenbak die ik iedere dag schoon kuis ook exact hetzelfde
Mijn dierenarts gaf aan misschien het merk HG te gebruiken maar ook zij vind dit een bizar verhaal zeker ook omdat er niet specifiek gezegd word waar de “geurhinder” vandaan zou komen
Mocht er echt zoveel hinder zijn was er toch allang actie ondernomen. Ik begrijp gewoon niet waarom mensen naar problemen zoeken
Laura,
U gebruikt dezelfde schoonmaakproducten als wij. Dus absoluut geen geurtjes.
HG zou ik niet gebruiken. Is een prima product wat doet wat men erop vermeldt. Maar op gezondheidsgebied, vind ik het geen aanrader, zeker niet voor dieren en bij kindjes. Is een bijzonder sterk product, dat ik enkel buiten zou gebruiken.
En een hevige kater in het gebouw : dieren mogen in gemeenschappelijke delen niet los lopen.

Geuren aan de inkomdeur van het gebouw; heeft dikwijls een oorzaak in verband met rioleringen, aflopen onder de grond of buiten. Lek in de riolering naar de straatkant.

Zou er zeker niet van wakker liggen.

Laura00
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#15 , 10 jul 2019 22:00



Laura,

Indien in de inkom van het appartementsgebouw kattengeur zou ( ??? ) hangen, dan kunt ge bij u niet binnenkomen; wat ik ten stelligste betwijfel.
Plus bovendien indien u de kattenbakken geregeld ververst; kan er geen sprake zijn van geurhinder. Katten doen alles in de bakken, dus geen geur.
En katten zijn de properste dieren die er bestaan, zij gaan op den bak en graven het onder ( net zoals in de natuur ).
U niet zot laten maken; verhuurder stinkt misschien zelf.

Father b

Idd en ik neem aan dat het ganse gebouw dan aan mijn deur stond te kloppen vanwege de ondraaglijke geur
De ramen staan open nooit iets gemerkt dat mensen aan mijn deur komen dat het zou ruiken uit mijn woning. Het gaat specifiek om de plek bij de inkom daar word over gesproken niet mijn voordeur
Ik heb vandaag ook al met de dierenarts gebeld en heb met haar de stappen doorlopen ook heb ik medegedeeld met welke producten ik schoonmaak
Zij vind dit ook erg opmerkelijk en ook dat er nu pas zogezegd een klacht volgt
Ik gebruik mister proper en dethol
Voor de kattenbak die ik iedere dag schoon kuis ook exact hetzelfde
Mijn dierenarts gaf aan misschien het merk HG te gebruiken maar ook zij vind dit een bizar verhaal zeker ook omdat er niet specifiek gezegd word waar de “geurhinder” vandaan zou komen
Mocht er echt zoveel hinder zijn was er toch allang actie ondernomen. Ik begrijp gewoon niet waarom mensen naar problemen zoeken
Laura,
U gebruikt dezelfde schoonmaakproducten als wij. Dus absoluut geen geurtjes.
HG zou ik niet gebruiken. Is een prima product wat doet wat men erop vermeldt. Maar op gezondheidsgebied, vind ik het geen aanrader, zeker niet voor dieren en bij kindjes. Is een bijzonder sterk product, dat ik enkel buiten zou gebruiken.
En een hevige kater in het gebouw : dieren mogen in gemeenschappelijke delen niet los lopen.

Geuren aan de inkomdeur van het gebouw; heeft dikwijls een oorzaak in verband met rioleringen, aflopen onder de grond of buiten. Lek in de riolering naar de straatkant.

Zou er zeker niet van wakker liggen.

Father b

Dank u voor de info
En idd er mogen geen dieren loslopen in het gebouw. Ik zelf dacht ook aan zoiets als riolering of lek aan de straatkant zeker ook omdat men niet weet waar de geur exact vandaan komt

Terug naar “Huren”