Overleden

Cindyvm
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Overleden

#1 , 09 jul 2019 19:04

Aangezien ik nergens antwoord vind vraag ik het hier eens.
Mijn schuldbemiddelaar is 2/7/19 overleden. Maar hoe geraak ik nu aan mijn geld? Wat word er nu van mij verwacht dat ik doe?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mathieu Rutten

#2 , 09 jul 2019 20:23

Gerechtelijk Wetboek, art. 1675/17 §4 is van toepassing. U dient zich tot de arbeidsrechtbank te wenden die uw schuldbemiddelaar heeft aangesteld met het verzoek een nieuwe schuldbemiddelaar aan te stellen. Ik raad u aan om u dringend te wenden tot het CAW of de sociale dienst van het OCMW van uw gemeente. Zij kunnen hierbij met raad en daad bijstaan.

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 10 jul 2019 08:45

Die zijn meer dan waarschijnlijk donderdag ( 11/07) gesloten wegens Vlaamse Feestdag, en maken vrijdag misschien de brug. Regel dat best dus vandaag nog

Reclame

Mathieu Rutten

#4 , 10 jul 2019 10:33

Dank je wel Mava voor de aanvulling.

Cindyvm
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#5 , 10 jul 2019 20:36

Heb vandaag gebeld met andere advocaat die dus blijkbaar op de hoogte was. Ik kon bij het OCMW een voorschot gaan vragen voor men geld te krijgen. Ook vertelde hij me dat ze maandag met verschillende advocaten samen zitten om de dossiers te delen onder elkaar. Dan ga ik ook telefoon krijgen van die advocaat om me te laten weten wie men nieuwe bemiddelaar word en hoe het nu verder gaat. Bedankt voor jullie reacties. Ben toch weer wat meer te weten over hoe het nu eigenlijk zit. Dank u wel

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”