Rijbewijs - theorie en praktijk herdoen.

cedrich
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Rijbewijs - theorie en praktijk herdoen.

#1 , 26 jun 2019 07:08

Beste,

Mijn rijbewijs werd ingetrokken in 2010. Ik moest theoretische en praktische examen herdoen.

Nu is mijn vraag, waar bekom ik de nodige papieren om mijn theorie en praktisch examen opnieuw te kunnen doen? Ik heb hier namelijk niks van papieren meer hierover.

Alvast Bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
CityBird
Berichten: 792

#2 , 26 jun 2019 09:19

In een rijschool?

Theorieboeken kan je ook online kopen

Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#3 , 26 jun 2019 12:14

U heeft destijds van het parket een lijst gekregen van instellingen waar u de herstelexamens kan afleggen. U diende deze in te vullen en terug te sturen.

Indien u deze niet beantwoord heeft, heeft het het parket u een instelling toegewezen.

Indien u weet welke instelling dit betreft, neemt u contact op met die instelling met de vraag om de herstelexamens in te plannen (praktijk). Het kan zijn dat u voor de theorie geen afspraak nodig heeft. Het parket heeft een deel van uw dossier overgemaakt aan de desbetreffende instelling - u staat in hun systeem en zij weten wat en hoe. Als u zich aanmeldt, krijgen zij een melding dat het een herstelexamen betreft.

Indien u niet meer weer welke instelling dit betreft, stuurt u best een brief naar het parket met de vraag welke instelling zij aangeduid hebben.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”