Een alleen staande dame met 2 minder jarige kinderen( 10 -12jaar), haar kinderen en zij zijn alle drie BRIL dragers daar het geld voor alleenstaande moeders niet aan de bomen groeit kijkt ze ook uit naar reclames en solden .
Nu is er een grote speler van Brillen die reclame heeft, en voor de prijs dat je terug krijg van het ziekenfonds kan je daar een volledige bril kopen.
Nu als zij de brillen besteld moet men 2 a 3 weken wachten, maar ze betaald wel alles bij de bestelling maar ze kunnen haar geen factuur geven dat het betaald is, en weigeren dit ook je krijg pas je factuur als je om de brillen komt.
Waar door deze mevrouw 3 weken wachten + 2 weken wachten ziekenfonds dat ze 5 weken moet wachten op de centen.
Ik heb voor haar een mail gestuurd naar de brillen winkelketen, en ze willen dit niet veranderen, dit is hun manier van werken .
Persoonlijk vind ik niet dat dit wettelijk is, ze drukken wel net het zelfde af als bestelbon met vermelding voldaan maar weigeren de factuur af te drukken.
Is er soms een artikel in de consumenten recht waar door ik dit zou kunnen aankaarten .