CSR en vakantiegeld

Steffie1949
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

CSR en vakantiegeld

#1 , 17 jun 2019 22:41

Beste,
Er werdt bij de schuldbemiddelaar op 8/6 mijn vakantiegeld gestort. Werk als arbeider.
Op 12/6 is de collectieve bij vonnis afgelopen. Nu wil mij bemiddelaar mij maar een gedeelte van mijn vakantiegeld betalen dat gelijk staat aan mijn loon dat ik zou verliezen tijdens op een van de vakantie dagen. De rest zou dienen om een stukje van een boedelschuld te betalen. Kan dit zomaar? Ik zou dan moeten bewijzen hoeveel dagen ik al heb opgenomen. Maar er is nog niets van vakantie opgenomen dit jaar.

Aangezien de collectieve is afgelopen en ik al mijn vakantie nog dien op te nemen is dit dan toch niet van toepassing dat ze hier geld van inhoud. Of ben ik dan verkeerd?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 jun 2019 08:13

Hij kan nog steeds je dubbel vakantie geld nemen.
Vakantie geld dat je nu ontvangen heeft is op arbeid van 2018
.
En daar zal de discussie zijn, het dubbel vakantie geld zal hij bij de boedel schuld doen.

En daaruit begrijp ik ook, dat je CSR afgelopen is met een kwijtschelding van schulden !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”