0.5 gram cocaïne en 0.73 mg/l met auto gereden en tegengehouden politie.

Jakker
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

0.5 gram cocaïne en 0.73 mg/l met auto gereden en tegengehouden politie.

#1 , 17 jun 2019 09:04

Hallo,
Wat kan ik verwachten van geldboete?
Het is mijn eerste overtreding.
Gelegenheidsgebruiker en dom geweest om met de auto de baan op te gaan.
Mijn auto besturen was zoals ik nuchter was.
Doch dat was dom van mij.
Ik had 6 Jupiler op en 2 duvels. En 0.5 gr coke heb ik gezegd tegen politie.
Ze hebben geen bloedtest ondergaan op de coke. Alleen heb ik alcoholtest ondergaan 0.73 mg/l.
Eigenlijk hebben ze geen officiële bewijzen van de drugs.
Kan dit kwijtgescholden worden in de rechtbank?

Mvg,
Anoniem

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mathieu Rutten

#2 , 17 jun 2019 10:22

Als ik dit zo lees heeft u HEEL DRINGEND hulp nodig. Werd uw rijbewijs onmiddellijk ingetrokken? Zeker omdat u stelt mijn auto besturen was zoals ik nuchter was. Een gepaste straf is hier toch wel op zijn plaats.

U toont geen inzicht in hetgeen u fout doet. Ik raad u dan ook aan om hulp te zoeken voor uw probleem vooraleer u andere mensen in de problemen brengt.

Zowel het gebruik van cocaïne als het overmatig gebruik van drank in het verkeer is een fout signaal. En u gaat in de fout op beide terreinen.

Ik wens u veel sterkte in uw strijd tegen dit misbruik, maar vooral inzicht dat u fout bezig bent.

Een bezorgde medeburger.

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 17 jun 2019 16:36


Mijn auto besturen was zoals ik nuchter was.
Blijkbaar geen schuldgevoel

Reclame

Issued
Berichten: 1227

#4 , 17 jun 2019 19:36

Cocaïne geeft ALTIJD een vals gevoel van zekerheid. Ik stel voor dat je the wolf of wall street eens bekijkt. Daarin zit een scène waarin je eerst ziet hoe DiCaprio zichzelf ziet functioneren en daarna zie je hoe het er echt aan toe ging.

Franciscus
Berichten: 38596

#5 , 17 jun 2019 20:18

Politie doet een speekseltest geen bloedtest die komt pas na een positieve speekseltest.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”