Collectieve schuldbemiddeling

Ydde
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Collectieve schuldbemiddeling

#1 , 14 jun 2019 23:04

Ik zelf zit in collectieve schuldbemiddeling maar nu zijn er na 18 jaar problemen opgedoken met mijn vriendin die samenwoont met mij en mijn zoon na 18 jaar krijgt zij in een keer een brief dat haar toenmalige man schulden heeft gemaakt bij de belastingen nooit eerder heeft ze hier een aangetekende brief of iets dergelijks van ontvangen gehad mijn vraag is nu kunnen ze bij mij nog iets komen weghalen om zogezegd haar schulden te betalen via een gerechtsdeurwaarder alles wat ik heb in het huur appartement heb ik destijds meegenomen uit mijn scheiding ze is alleen komen inwonen bij mij en ze had totaal niets wij zijn zogezegd een nieuw samengesteld gezin

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 15 jun 2019 16:56

De deurwaarder kan alles meenemen op het adres waar zij gedomicilieerd is, tenzij iemand kan bewijzen (facturen) dat hij eigenaar is.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”