Voorschot aannemer

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: Voorschot aannemer

#16 , 12 jun 2019 20:24

De meeste van die aannemers zijn spijtig genoeg ondertussen al op pensioen, en hebben hun zaak overgelaten of zijn gewoon gestopt.
Het is voor mij ook en zoektocht. Bij mijn recente werken waren enkel de dakdekker en de voerder bekenden van vroeger.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lukasi
Berichten: 1139

#17 , 13 jun 2019 08:32

Als zelfstandige vroeg ik ook nooit een voorschot … tot ik bij een tuinaanleg, 4 dagen voor de start van de werken, te horen kreeg dat ze iemand anders hadden die goedkoper was.
En dan spreken we over een verschil van enkele euro's ( cc 0,6% !!!)
Daar zat ik met mijn aangekochte materialen. En ja dat krijg je wel terug verkocht maar niet op 4 dagen. En begin maar om 6 weken werk terug aan te vullen met nieuwe opdrachten en je hebt personeel dat betaald moet worden.

Vanaf dan werk ik met voorschot, dan weet ik dat ze zomaar niet van gedacht veranderen en ik met nen hoop materiaal blijf zitten.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#18 , 13 jun 2019 08:42


Vanaf dan werk ik met voorschot, dan weet ik dat ze zomaar niet van gedacht veranderen en ik met nen hoop materiaal blijf zitten.
Ik denk dat dit se laatste jaren bij al de aannemers zo is, men komt teveel tegen met consumenten die enkel aan hun eigen denken, zelfs als men een getekende offerte heeft.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Aanneming”