ID Fraude

RVE1975
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

ID Fraude

#1 , 05 jun 2019 16:07

--------------------------------------KORTE UITLEG AANGAANDE ID-FRAUDE------------------------------------------
Geachte, een beetje ten einde raad contacteer ik jullie omdat ik met een ID fraude- internet fraude zit. Mijn vorige advocaten hebben hier echter weinig begrip voor maar ik doe alles om dit uit te klaren.
Korte situatieschets:
-Vreemde telefoons vanaf juli 2018 , - Geval inbreuk in oud 2dehands - profiel met daarin zaken die verkocht zijn die ik er nooit heb ingezet ( werkgerief blijkbaar, wrak van een auto) alles is daar blijkbaar van terecht en we dachten aan pesterijen. Maar het beste moet nog komen: In midden januari krijg ik 3 keer de politie aan de deur + 1 keer een brief van hen. Allemaal in 1 week tijd. Toeval?
voor 3 zaken:
1. auto geleased op mijn naam in 2015 en er is gestopt met betalen sinds eind vorig jaar blijkbaar. Handtekening is sowieso vervalst; dat heb ik gezien bij de politie. openstaand bedrag; ik dacht een 6000
2. Bij Cofidis bedrag van 1250 euro: mastercard of Visa?waarvan nog een 600 openstaat. Ik heb geen VISA KAART meer gehad sinds mijn scheiding ( 2011-2013)
3. Persoonlijke lening van bij BPOST-KREFIMA-Atradius van 15000.00 euro.( Deze staat alleen op myminfin.be , de anderen niet)
Wij stonden op het punt een huis te kopen en bam, ik sta "op de zwarte lijst" met zaken waar ik niks mee te maken heb.

De "Procureur des konings" heeft me al voor die 2 fraude gevallen van in het begin "vrijgesproken zonder gevolg" vanwege geen schuldige gevonden en onvoldoende bewijs maar mijn naam is en blijft besmeurd. En ik wil de schuldige(n) vinden want het weegt door op heel uw leven. Graag zou ik ermee naar de buitenwereld komen maar je stuit op onbegrip en andere toestanden. Wat er allemaal kan , is niet te schatten als je begint te googelen; alle dagen ben je ermee bezig. Nu is een detective bezig met deze zaak. Onderzoek oude pc, harde schijf, link naar bankgegevens, sporen zijn er altijd zegt hij maar ja... Resultaat weet ik later. Zo erg is het geworden maar ik kan niet anders. Ook mijn geld van mijn huis na de scheiding was ook voor andere zaken bedoelt dan al deze zware kosten dat deze situatie met zich meebrengt.


Anderzijds heb ik een zaak tegen een ziekenhuis over een operatie die geen van mijn " toenmalige verzekeringen (3)" wil betalen en nog mijn ex vrouw waarbij het dossier over de extra kosten moet herzien worden want de vorige advocaten hebben teveel" onregelmatigheden" gevonden in dat dossier. Deze beide zijn hangende en 1 ervan komt pas voor in december 2019
Hopelijk kan u mij (ons) helpen want wij zijn een beetje ten einde raad. Wij werken allebei voltijds. Ik als Service Engineer op de baan en ben veel in het buitenland ( Nederlandse werkgever ook).

Wat kan je ermee aan want er heerst echt veel ongeloof en het wordt echt teveel.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Etak
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 jun 2019 08:00

Via aangifte bij politie, kan mits een vordering van de magistraat, toch een en ander van informatie worden opgevraagd, van welk ip adres is ingelogt om visa aan te vragen en etc....

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 06 jun 2019 09:59

Parket kan niet vrijspreken is een seponering. Seponering wil enkel zeggen (te ) weinig bewijzen - geen maatschappelijke relevantie - enz.
Indien wel voor raadkamer gekomen en die zaak niet verwijzen naar correctionele rechtbank.
Dat heet dan een beschikking van buitenvervolgingstelling en pas dan ben u vrijgesproken. art 128 wet strafvordering.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”