Onderbuurman blokkeert gemeenschappelijke oprit met auto

Oude Belg
Berichten: 3192

Re: Onderbuurman blokkeert gemeenschappelijke oprit met auto

#16 , 19 mei 2019 21:56

Je kan toch beide nummerplaten op de garagepoort hangen
Dat is zinloos. Het hangen van die nummerplaten houdt geen verbod in, maar een toelating voor wagens met die nummerplaat daar te parkeren. Anderen mogen daar nooit staan. Maar als er geen hangen mag je er zelf ook niet staan.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Leeneke
Topic Starter
Berichten: 7

#17 , 20 mei 2019 11:05

Asperger, ja dat ben ik al van plan om meer weg te rijden, zijn schoondochter verplaatst haar auto dan maar rijdt direct weer de oprit op en dan na een kwartier terugkeren. Zo een paar keer na mekaar.
Er is plaats zat op de straat, achter de hoek in andere straat...

Mava, nummerplaat van onderbuurman er hangen zou pas echt dom zijn. Dan gaat hij zijn auto er weer opzetten. Denk dat je het hele verhaal niet gevolgd hebt... 😁

Leeneke
Topic Starter
Berichten: 7

#18 , 21 mei 2019 13:14

Mava, mijn onderbuurman kan niet in zijn garage door grote auto. Heeft dus geen, daarom dat hij altijd op de inrij stond in het begin tot huisbaas zich ermee moeide. Hij kan ook niet gewoon voor zijn garagepoort staan, te weinig plaats. Gelukkig staat hij al een hele tijd op straat maar Nu staat er familie op de inrij die naar beide garages gaan achter het gebouw. Die familie komt dagelijks langs sinds enkele weken.
Ik kan mijn nr plaat op mijn garage hangen maar heeft toch geen zin? Ze staan aan het begin van de oprij.

IK kan geen foto nemen, mijn onderbuurman zou nogal tekeer gaan, hij ziet alles gewoon.

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#19 , 21 mei 2019 15:52

Als de verhuurder er niet mag staan mag zijn familie dat ook niet.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#20 , 21 mei 2019 15:56

" hij ziet alles gewoon."

Goddelijke gave.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”