betaald parkeren

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

betaald parkeren

#1 , 15 mei 2019 12:59

Parkeerde aan hospitaal vandaag . Moest 3 euro betalen . Dit deed ik met bankbiljet van 10 euro . De automaat gaf me 3 euro terug . De luidspreker info zei me dat ik mail moest sturen . Aan info balie kreeg ik adres mail +telefoonnummer . Na bellen zei de persoon ...hebt je uw handelingen op i-phone . Anders is het woord tegen woord . Ik heb die dure gsm niet om te filmen . Ben ik mijn geld kwijt ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 15 mei 2019 13:09

"...hebt je uw handelingen op i-phone"?
Blijkbaar een listige actie van Apple!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

LeenW
Berichten: 12813

#3 , 15 mei 2019 13:16

Ja u bent uw geld kwijt, want u kunt niet bewijzen wat u eist.

Reclame

artemis
Berichten: 3293

#4 , 15 mei 2019 13:24

Maar ze moeten daarna toch kunnen zien dat hun kas niet klopt?

Blaatpraat
Berichten: 3793

#5 , 15 mei 2019 16:51

Een betaalautomaat waar er geen camera op gericht staat... die kans lijkt me klein.
Dus iets zegt mij dat ze zelf in het bezit zouden moeten zijn van beelden hiervan.
Natuurlijk... om deze vrij te krijgen, is iets anders.

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#6 , 15 mei 2019 17:31

Er werd verwacht dat ik de beelden zou gemaakt hebben . Stel u voor dat je bij iedere betaling aan een parkeerautomaat beelden moet nemen . Ook de muntjes wisselgeld vallen in een gleuf . De automaat rekende 3 euro voor parking . Stak 10 euro in de gleuf en kreeg 3 euro terug .
Ik kreeg mailadres via receptie met pen geschreven . Het is iets met x maar achter het apenstaatje onleesbaar . Firma in Antwerpen die in Aarschot een parking uitbaat .
De reseptie was ook niet te spreken over de parking automaat problemen .
Voor 4 euro ga ik het kot niet afbreken . Maar ga wel genoeg muntjes klaar houden bij volgend bezoek .

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#7 , 15 mei 2019 19:39

Zijn "gangbare" wanpraktijken in de sector

Lierse parkeermeters geven zelfs helemaal niet weer. Niks, nooit.
Als je er teveel ingooit, ben je dat kwijt ...

Terug naar “Andere”