Zelf uit CSR stappen

anoniempje29
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Zelf uit CSR stappen

#1 , 09 mei 2019 16:48

Hallo ,
Mijn vriendin zit nu al sinds 2013 in CSR .
Zelf had ze maar een totaal van 10.000€ schulden nu 6 jaar later is er amper nog een bedrag van 1700€ en zelf op de rubriekrekening staat er 4500€ . In totaal heeft ze al bijna 8000€ aan erelonen betaalt . Nu vroeg ik mij af omdat we gewoonweg geen antwoord meer krijgen nadat ze haar huis heeft afgezegd om bij mij te komen wonen en wij haar gevraagd hebben om haar deel van de onkosten te betalen op vlak van huishuur enzoverder ofdat wij dit via de rechtbank kunnen veranderen naar loonbeslag of er gewoon uit te gaan en eventuele kosten dan te betalen zoja hoe begin je hieraan ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 mei 2019 17:06

2013 en we zijn nu 2019 dan zal er toch heel binnenkort een einde worden gemaakt van haar CSR ?
Welke eind datum staat er in het vonnis .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

anoniempje29
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 mei 2019 22:58

2013 en we zijn nu 2019 dan zal er toch heel binnenkort een einde worden gemaakt van haar CSR ?
Welke eind datum staat er in het vonnis .
Eind 2019 maar als dit nu al kan waarom nu dan niet ?

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 12 mei 2019 08:20

Eind 2019 maar als dit nu al kan waarom nu dan niet ?
Je kan op elk ogenblik zelf de sluiting aanvragen !
Maar vergeet toch het volgende niet !!

art:1657/7 §2 De reeds gelegde beslagen behouden echter hun bewarende werking.
en
art 1657/12 §4 kwijtschelding van de moratoire interesten, vergoedingen en kosten

Deze komen allemaal terug op haar bord te liggen + de schuldeisers kunnen het totaal bedrag onmiddellijk opeisen.

Het is aan haar de keuze, nog wat door bijten en met een mooie lei beginnen, dit is ook voor de zwarte lijst zo .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”