Hallo,
Ik heb me een jaar of 4 aangemeld bij een broodjeszaak waar je je online bestelling kan doen en geleverd word op het bedrijf.
Dit werkte vanaf het begin zonder problemen. Maar na een aantal maanden kreeg ik een bericht dat ik een maand niet betaald had.
Hier heb ik een mail voor gestuurd waarbij stond dat dit wel het geval was en dit kon aantonen via een uitreksel. Sindsdien was het niet meer mogelijk om de bestelde broodjes of de te betalen bedragen te bekijken. Hier kwam altijd te staan dat er geen aanrekeningen meer waren en alles voldaan was.
Ik ben hier wel nog blijven bestellen. ( in de verwachting dat dit snel opgelost zou worden) maar dit was niet het geval.
5 jaar later komt er een melding dat ik de vorige 3 maanden moet betalen. ( wat ik dan ook heb gedaan) iets later die dag komt deze persoon persoonlijk melden dat er een vergissing is gebeurd in hun systeem. Er stond aangegeven dat er geen factuur moest verstuurd worden...
Hij bezorgt me een lijst waarbij er een totaalbedrag van 1400€ aan broodjes staan... Met de vraag om deze wel degelijk te betalen en dat zij een fout hebben gemaakt maar wel het geld willen zien. Bij het snel overlopen zie ik dat de eerste broodjes die betaald zijn er ook tussen staan. Ik meld dat er wel degelijk al dingen betaald zijn. En hij verteld me dat ze dit allemaal aan het bekijken zijn en dat ik zelf moet nakijken wat er allemaal is betaald. Als ik ga nakijken staan ook de broodjes vanaf het begin al in de lijst (die wel degelijk betaald zijn); Als ik dan ga kijken op hun website staat er dat alles voldaan is... Een anderhalve week later is de site aangepast en komt er een ander bedrag te staan. dit komt neer op een 500€ .
Nu is mijn vraag of dit zomaar kan of wat er best gebeurd zodat dit in orde kan gebracht worden. er is nooit een zendnota of document bezorgd aan mij.
Ik wil wel tot een betaling overgaan van de dingen die ik heb gehad, maar het is moeilijk om dit nog na te gaan natuurlijk...
alvast bedankt!