Deurwaarder

Jvc72
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Deurwaarder

#1 , 29 apr 2019 12:23

Het gaat hem over het volgende. Ik kreeg brief van deurwaarder dat ik een bedrag moest betalen.
Factuur 77.95
Schadevergoeding 40.00
Intresten 0.42

Dan komt het. Indien u een afbetalingsplan wil moet men met dus niet met hem contsct opnemen maar met het incassobureau Intrum. Is dat wel normaal dat je met 2 verschillende personennin 1 brief te maken heeft?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 apr 2019 13:02

U heeft altijd 2 contact personen bij schulden.
1/ de schuldeiser
2/ de deurwaarder
In veel gevallen mag de deurwaarder zelf niet beslissen en moet hij zelf aan de schuldeiser vragen als dit wel mag.
BV bij belastingen mag de deurwaarder zelf geen beslissing nemen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

bosprocureur
Berichten: 6853

#3 , 29 apr 2019 13:05

Tel daar dan maar als derde partij het incassobureau bij (bij naam genoemd) . En ik heb zo'n vermoeden dat de deurwaarder gewoon aandringt op betaling, en dat er (nog) geen vonnis is.

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#4 , 29 apr 2019 13:09

De schuld kan ook doorverkocht zijn aan Intrum. Zij zijn dan de schuldeiser.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Mathieu Rutten

#5 , 29 apr 2019 13:32

Het gaat hem over het volgende. Ik kreeg brief van deurwaarder dat ik een bedrag moest betalen.
Factuur 77.95
Schadevergoeding 40.00
Intresten 0.42

Toch wel eens tijd om serieus te gaan nadenken. Nalaten om een factuur te betalen van 77,95 euro?????? Ik denk dat u best deze schuld heel snel en in één keer betaalt wil u nog "veel" hogere kosten vermijden.

Ik kan u enkel maar als goede raad meegeven, laat het niet meer zo ver komen.

Thieu Rutten

Terug naar “Andere”