Slachtoffer schijnhuwelijk

Frankluckas
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Slachtoffer schijnhuwelijk

#1 , 22 apr 2019 18:36

Mijn situatie:
- Ben gehuwed in het buitenland(marokko) lang getwijfeld toch de sprong gewaagd was echt verliefd en zag een waardige parner in.
- Éénkeer in Belgie aangekomen begonnen het fout te gaan discuties ( 1*per maand->1*per week-> 3*week)
- Situatie werd echt onleefbaar thuis, werd beschuldigd voor familiaal geweld werd in affronten gebracht met de buren en vrienden.
- Hier op heb ik beslist van mijn woning te verlaten, scheiding aan te gaan en wat later een klacht ingediend voor schijnhuwelijk. Dit na dat ik wat tijd er heb laten overgaan.
- En als dit alles nog niet genoeg is krijg ik een vonnis van de rechtbank dat 750alimentatie moet betalen per maand plus voorzien van woonst.
- Komt er opneer dat ik bedrogen ben geweest en als dat nog niet genoeg is geweest word ik nog eens extra gestraft.


Vraag:

Heeft er iemand van jullie succes bereikt bij het nietigverklaren van een huwelijk op basis van schijn huwelijk?

MVG

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 23 apr 2019 07:37

Ik kan hier niet bij helpen.
Enkel vermelden dat de alimentatie beperkt is in duur: deze kan maximaal de duur hebben dat je getrouwd geweest bent.
Uit jouw relaas maak ik op dat het huwelijk niet lang zal geduurd hebben wellicht.


Reclame

Terug naar “Europees / Internationaal recht”