Ongewenst voorstel op werkvloer

KJ86
Berichten: 2663

Re: Ongewenst voorstel op werkvloer

#16 , 05 apr 2019 22:45

Niet overdrijven.
We leven spijtig genoeg niet eind 19de eeuw, in die tijd was de meid verplicht om de heer te dienen. Ik denk dat onze moderne vrouwen weerbaar genoeg zijn om deze heer weerwoord te geven. Die meneer zijn vet geven, zal voldoende zijn om de avances te stoppen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 06 apr 2019 08:34

Ik ben met je eens,
Eens een hard woordje placeren tegen deze persoon en dit zal voldoende zijn.
En al dat gelul voor naar de politie te gaan voor wat, omdat iemand een dienst vraagt, maar ja het is nu de tijd van de Me Tou beweging . :lol:
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

jefke007
Berichten: 1812

#18 , 06 apr 2019 08:59

Als je hem zijn vet ( eerst ) geeft, bestaat de kans dat hij contact opneemt met je bureau en de zaken gaat verdraaien
bv dat je slechts poets of dat je diefstal pleegt.

Best het bureau verwitigen, zodat ZIJN mogelijke valse klachten later als ongeloofwaardig overkomen.

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6854

#19 , 06 apr 2019 11:30

Ik ben met je eens,
Eens een hard woordje placeren tegen deze persoon en dit zal voldoende zijn.
En al dat gelul voor naar de politie te gaan voor wat, omdat iemand een dienst vraagt, maar ja het is nu de tijd van de Me Tou beweging . :lol:
Ik heb alle begrip voor uw standpunt in deze, Maar waar het om gaat, is hoe TS zelf die situatie ervaren heeft.

In de opleiding zou er anderzijds wel een beetje meer aandacht mogen gegeven worden aan hoe met dergelijke gevallen om te gaan.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#20 , 06 apr 2019 11:52


In de opleiding zou er anderzijds wel een beetje meer aandacht mogen gegeven worden aan hoe met dergelijke gevallen om te gaan.
Daar heb je gelijk in, dit zijn zaken die in deze diensten dagelijkse kost is.

Ik persoonlijk ben nu ook de persoon niet die voor om een klein voorval naar de politie stap om een PV te laten opmaken, of naar de vrederechter gaat om dat mijn twee buren me uit de slaap halen, ik los zelf de miserie op, mensen spreken mensen !

Ik ga elke dag een 30 minuten op een bruin cafe al gans mijn leven ik heb al veel gezien en gehoord, ik noem een bruin cafe de universiteit van het volk.

Zelfs ga in om de 14 dagen zelfs eten in zo een berucht eet cafe, goede steak 200gr frieten mooi geserveerd met saus en vooraf soep dit kost nu 16€, wij nemen vtiendin en ik altijd een liter wijn erbij (drinkbaar) en ik betaal juist 50€ voor ons beiden
.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Franciscus
Berichten: 38592

#21 , 08 apr 2019 23:28

We hebben hier wel het startproces van een IFG situatie waar de F nu staat voor werksituatie.
Ik heb in genoeg van zowel IFG als van IWG cases meegedraaid in mijn loopbaan.
Tegen die persoon zelf beginnen raad ik ten zeerste af. Laat het afstoppen over aan professionele diensten.

Terug naar “Andere”