huis verkopen aan opkoper

kareena
Topic Starter
Berichten: 5

huis verkopen aan opkoper

#1 , 28 mar 2019 12:51

graag zou ik mijn huis willen verkopen.heb een website gevonden over een huisopkoper die oude ( en eventueel beschadigde huizen) aankoopt om dan te renoveren en terug te verkopen.. zou iemand misschien even deze website kunnen nazien en zeggen of het wel een goed idee is om met hun contact te maken of hangt hier een vies luchtje aan? is het te vertrouwen? graag jullie advies..

https://www.potrell.be/huisverkopen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 mar 2019 16:10

Alles zal draaien om de volgende tekst op zijn pagina

Uw huis verkopen aan een correcte prijs
Eerlijke schatting
Ervaren in vastgoed
Vertrouwen staat centraal

Heb er verschillende meegemaakt. Bij hen draait het enkel maar erom de aankoopprijs zo laag mogelijk te houden. Bij hun bezoeken zullen ze tientallen redenen vinden om de prijs te laten zakken.
En meestal kunnen die mannen het ook nog goed uitleggen, en zullen ze u zeker proberen u om te praten.

kareena
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 28 mar 2019 17:28

de prijs is nu voor mij niet zo veel van belang, ik neem wat ik krijg. ik wil het huis gewoon kunnen verkopen.

Reclame

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 28 mar 2019 17:42

de prijs is nu voor mij niet zo veel van belang, ik neem wat ik krijg. ik wil het huis gewoon kunnen verkopen.
Dan laat je zo iemand eens komen en je een prijs opgeven ...
Dat gaat geen topprijs zijn zoals mava105 al zei, anderzijds ga je er vermoedelijk ook zelf niet veel moeite voor moeten doen.

Dan moet je zelf uitmaken of die prijs OK is voor jou ...

LennieK
Berichten: 1858
Juridisch actief: Nee

#5 , 29 mar 2019 10:26

Ik ken de firma, ze is hier actief in de streek. Ze kopen inderdaad oudere huizen op om ze dan op te knappen (meestal een paar serieuze likken verf en een nieuwe keuken/badkamer) om ze dan met winst door te verkopen aan jonge starters of zo.
Lijkt mij weinig louche aan.
Als je 100.000 euro wil, en ze geven 100.000 dan is het goed hé :D

Als je een beeld wil van wat de woning waard is zal je eerst moeten een onafhankelijke schatter contacteren.

Sirkii
Berichten: 5396

#6 , 31 mar 2019 16:00

Als je het geld niet dringend nodig hebt zou k het laten verkopen door een makelaar. Duurt langer maar je zal kwasi zeker meer overhoiden.

bosprocureur
Berichten: 6853

#7 , 31 mar 2019 17:41

Volledig akkoord.

Probleem is vooral dat je zoiets onmogelijk kan bewijzen, net zomin als het verschil tussen zelf verkopen of een verkoop met makelaar.

Terug naar “Kopen”