Geluidsoverlast Café

CyberPunk
Topic Starter
Berichten: 23

Geluidsoverlast Café

#1 , 21 mar 2019 17:32

Beste, ik woon 2 huizen verder dan een café. Ondertussen al 3 jaar. Geen last van de mensen op het terras in de zomer, ik houd de ramen dan dicht (hier kan ik nog mee leven, ook het roepen en onnozel tieren soms).
Om de zoveel tijd worden hier wel eens buiten "feesten" gedaan. Tent buiten met luide muziek. In de zomer is dit zelfs al eens 3 dagen achter elkaar geweest.. Tot in de vroege uurtjes. Dit is een simpel klein dorpje.. En voor mij begint de maat vol te raken. Leven en laten leven maar vanaf 1u snachts mag de muziek ook wel een toontje lager gezet worden, terwijl dit wel eens omgekeerd gebeurd.. Nu heb ik nog nooit van mijn leven naar de politie gebeld, maar bij de eerst volgende overdreven decibels ben ik dit wel van plan. Hoe gaat dit in zijn werk ? Heb al een speciaal nummer gevonden van milieuoverlast in mijn Gemeente. Komt de politie dan eerst bij jou aan de deur ? En krijgen de uitbaters dan een waarschuwing ? Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat in een dorpskern bvb in de zomer zomaar 3 dagen achter elkaar in open ruimte versterkte muziek mag gespeeld worden. Mijn vriendin bvb moet op Zondag soms ook werken. Dus nachtrust is even belangrijk voor ons op een Zaterdag.

Alvast bedankt !

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding