storten kindergeld en aftrekken onkosten

PeterW123
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

storten kindergeld en aftrekken onkosten

#1 , 10 feb 2019 13:39

Beste,

Na herhaaldelijk overleg en duidelijk te maken dat het kindergeld volledig gestort moet en de onkosten niet van het kindergeld mogen afgetrokken worden doet mijn ex dit terug opnieuw.
Vorig jaar (periode mei tem juni 2018) heeft mijn ex besloten om mijn zoon (10j) naar de psycholoog te laten (zonder medisch advies of advies van de school) gaan voor een 10-tal sessies. Dit was zonder overleg en heb dan maar de rekening betaald. Zij besloot dit zelf verder te zetten in september 2018 zonder overleg. Ik zei dat dit echt niet nodig was en dit deed ze terug zonder overleg. Ik weigerde dit telkens te betalen tot op vandaag dat ze terug de onkosten van het kindergeld aftrekt.
Wat kan ik hieraan doen om ze duidelijk te maken dat er overleg moet zijn en de onkosten niet zomaar mogen gerekend worden!
Dank voor de opvolging.
Peter

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding