Geluidsoverlast overlast

Lander1944
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Geluidsoverlast overlast

#1 , 09 feb 2019 20:53

Beste,

Mijn vriendin en ik kochten in december een appartement in Deurne Zuid, in Antwerpen. Het appartement ligt in een kleinschalig gebouw van 3 appartement, Wij zijn het middelste appartement. We zijn bezig met een totaal verbouwing van ons appartement. Omdat we veel zelf doen werken we enkele op zaterdag met luide werken en zondag stil werk. Onze onderbuur is een bakker die nachts werkt en overdag slaapt. Na 1 maand begint onze onderbuur al te klagen over geluidsoverlast. We proberen zoveel mogelijke met hem te communiceren en de kerk in het midden te houden. Maar we kunnen op niet veel begrip rekenen van zijn kant. nu begint hij zelfs al te klagen als ik aan het stofzuigen ben. Laatst dreigde hij de politie te bellen enz. we vroegen ons af of wij nu in fout zijn of we gewoon pech hebben dat onze onderbuur overdag slaapt.

Alvast bedankt,
Lander

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
willyboy
Berichten: 897

#2 , 09 feb 2019 21:29

De onderbuur heeft pech dat hij nachtwerk heeft . Mensen die geen nachtwerk begrijpen dat niet .

Thomas Morus
Berichten: 5917
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#3 , 09 feb 2019 22:20

Doe hem twee oordoppen cadeau.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

Terug naar “Andere”