Gynaecoloog

Babs_22
Topic Starter
Berichten: 45
Juridisch actief: Nee

Gynaecoloog

#1 , 08 feb 2019 01:55

Mag mijn partner altijd meegaan naar de gynaecoloog? of mag de gynaecoloog dit verzoek ook weigeren?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 feb 2019 07:52

Daar staan geen regels op!

Maar de dokter kan en mag dit weigeren, en zeker als de persoon in kwestie zich niet gedraagt zoals het hoort.

Langs de andere kant ben je ook niet verplicht om bij deze dokter te gaan, in België heb je vrije keuze .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 08 feb 2019 09:39

U kan dit uiteraard ook zelf weigeren. De arts heeft ook beroepsgeheim, dus uw ex krijgt de resultaten niet te horen.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Lanox
Berichten: 3518
Juridisch actief: Nee

#4 , 08 feb 2019 11:41

Het doel van uw vraag is niet heel duidelijk, maar uw partner mag met u mee naar uw gynaecoloog als zowel u als uw gynaecoloog dit toestaan.

Babs_22
Topic Starter
Berichten: 45
Juridisch actief: Nee

#5 , 08 feb 2019 19:26

het is mijn huidige partner dus geen ex vriend ofzo. Hij wilt gewoon mee gaan als steun voor mij

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#6 , 08 feb 2019 19:35

het is mijn huidige partner dus geen ex vriend ofzo. Hij wilt gewoon mee gaan als steun voor mij
Normaal zal dit lukken !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Babs_22
Topic Starter
Berichten: 45
Juridisch actief: Nee

#7 , 08 feb 2019 22:12

bedankt denlowie!

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”