controle wijkagent

Pixa
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

controle wijkagent

#1 , 05 feb 2019 20:29

Hallo,
Ik vermoed dat mijn ex op een ander adres woont dan haar domicilie adres. Kan ik een wijkagent laten langskomen op het domicilie adres in de desbetreffende gemeente of kan ik beter een agent laten vaststellen of ze op het ander adres gedomicilieerd is? Ook zouden mijn kinderen naar daar mee verhuisd zijn.
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 05 feb 2019 20:36

Best de wijkagent van het nieuwe adres in kennis stellen. Zie wel dat je meer hebt dat een vermoeden want een wijkagent laat zich niet graag voor een kar van een vechtscheiding spannen.

Pixa
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 feb 2019 21:44

Ik ben het wel zeker daar de meubelen uit het huis zijn en hun auto's heb ik daar zien staan 's morgens besneeuwd en het afgezakt sneeuw was terug bevroren en bovendien woont er iemand naast hen dat ik ken.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 11 feb 2019 22:45

Gemeente en politie in kennis stellen die zulle haar desnoods ambtelijk inschrijven op dat adres.
En afschrijven op het andere adres. Dat is toch de normale procedure.
Ofwel alleen afschrijven en dan staat ze AACB (na enige tijd) met alle gevolgen.

Terug naar “Administratief recht”