Hallo,
ik zit met het volgende probleem en hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen:
Wij hebben zondag 03/02/19 bij Megekko 2 computerschermen gekocht. Deze zouden gisteren tussen 14u45 en 18u45 bij mijn schoonzus worden geleverd aangezien ik overdag niet thuis ben.
Via de track and trace code online zag ik dat mijn pakket om 18u04 werd geleverd bij een ander huisnummer in de straat en werd getekend door iemand die daar helemaal niet woont. Bij mijn schoonzus werd geen briefje afgegeven en het pakket werd daar nooit aangeboden. Er waren meerdere mensen thuis op dat ogenblik en niemand heeft een bel gehoord. Wij hebben bij de buren nagevraagd of er iemand iets heeft aangenomen maar helaas geen resultaat.
Ik heb een klachtenformulier ingevuld bij zowel Megekko en PostNL. Van PostNL krijg ik het standaardantwoord dat ze het vervelend vinden en dat ik kan vragen om een onderzoek te laten starten - maar dan moet dit wel via Megekko gebeuren. Ik heb PostNL gebeld maar daar krijg ik weer diezelfde standaardantwoorden. Ze konden me ook niet zeggen welke chauffeur is komen leveren want hun klantendienst staat niet in contact met de chauffeurs. Ondertussen krijg ik van PostNL ook nog eens een mail over waar en wanneer het pakket werd geleverd (wat ik ook al wist!) en dat ik eens moest rondhoren bij de buren (wat ik al had gedaan!)
Megekko blijkt telefonisch niet bereikbaar te zijn. Ik heb hen alles uitgelegd per mail en zij zeggen dat ze een onderzoek laten starten via PostNL dat zeker 5 werkdagen kan duren maar dat mijn pakket misschien morgen of overmorgen zou geleverd kunnen worden, dat het statement van PostNL helemaal tegenspreekt want zij beweren dat ze alles geleverd hebben.
De frustratie is nu groot want ik heb die schermen uiteraard al betaald en ik weet niet waar ze zijn. Ik krijg ook het gevoel dat zowel Megekko en PostNL mij van het kastje naar de muur sturen?
Al jullie advies zou dus zeer welkom zijn!
Alvast bedankt voor jullie hulp