Politiegedrag bij opstellen PV

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

Politiegedrag bij opstellen PV

#1 , 03 feb 2019 13:51

Politiegedrag bij opstellen PV
Meld dit berichtCiteer
#1 , 1 dag 13 minuten geleden (02 feb 2019 13:16)

Bekijk de vraag van TS op het forum..


Antwoord Leenw aan TS

#3 , 23 uur 43 minuten geleden (02 feb 2019 13:45)

Als je zo overduidelijk in fout bent, moet je niet gaan discuteren maar gewoon "ja agent, sorry agent" zeggen.
Geen idee hoe dat met de brandblusser zit, kan mss onderdeel van een bewustwordingscampagne zijn? Op zich vind ik het een terechte opmerking, als uw voertuig in brand staat en je dan nog moet gaan googelen hoe je de brandblusser losmaakt en gebruikt..
De manier van communiceren kan niet over geoordeeld worden aangezien niemand erbij was.

Antwoord Markje aan TS en leenW verwijderd door ? ( Moderator kan het nakijken )

Leenw, dergelijke blusapparaten verkocht bij nieuwe wagens, zijn totaal nutteloos en dikwijls al vervallen bij aankoop. Ingeval van brand zijn zij niet voldoende om b.v.b een brand te blussen onder het dashboard. Ze worden ook niet gecontroleerd op de automobiel inspectie en 80% rijd rond met vervallen blusapparaten.
Zelf vind ik ook dat TS in de fout is, zelfs 2 maal, hij laat zijn kind alleen achter in een onveilige geparkeerde wagen op straat en brengt zo onvrijwillig het leven van het kind in gevaar.

Tot daar, een weergave van wat ik heb geantwoord.
Het is nu aan de forumleden en het forumbeheer eens aan te tonen wat ik daarmee verkeerd heb gezegd.

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 03 feb 2019 15:58

, zijn totaal nutteloos en dikwijls al vervallen bij aankoop. Ingeval van brand zijn zij niet voldoende om b.v.b een brand te blussen onder het dashboard. Ze worden ook niet gecontroleerd op de automobiel inspectie
Dat is niet aan u om dat te beslissen.
Jij koopt misschien altijd 2de handwagens, en daar is de kans zeer groot dat ze vervallen zijn. Het is ook de bedoeling van de wetgever geweest dat andere automobilisten ter hulp komen met hun eigen brandblusser. Dan zijn er mogelijks wel voldoende, maar hoeveel kunnen we daar nog op hopen met de jeugd van tegenwoordig . Meestal IK IK IK, en een ander kan stikken.

bosprocureur
Berichten: 6853

#3 , 03 feb 2019 16:16

Gelukkig is er nog die fameuze verbanddoos, voor als je je vingers verbrandt...

Maar inderdaad, er is altijd die IKKE IKKE IKKE.

En als die ego's dan nog extra gekwetst worden door een agent die de puntjes op de I zet, dan is dit forum te klein.
Gelijk of ongelijk. :evil:

Reclame

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 feb 2019 16:23

, zijn totaal nutteloos en dikwijls al vervallen bij aankoop. Ingeval van brand zijn zij niet voldoende om b.v.b een brand te blussen onder het dashboard. Ze worden ook niet gecontroleerd op de automobiel inspectie
Dat is niet aan u om dat te beslissen.

Mava105 Ik beslis hier niks

Jij koopt misschien altijd 2de handwagens, en daar is de kans zeer groot dat ze vervallen zijn. Het is ook de bedoeling van de wetgever geweest dat andere automobilisten ter hulp komen met hun eigen brandblusser. Dan zijn er mogelijks wel voldoende, maar hoeveel kunnen we daar nog op hopen met de jeugd van tegenwoordig . Meestal IK IK IK, en een ander kan stikken.

En hetgeen ik vertel, heeft in de krant gestaan, brandweercommandant zegt zelf niet aan beginnen met brandblussertje van 1kg.
Mava105 Ik beslis hier niks
En hetgeen ik vertel, heeft in de krant gestaan, brandweercommandant zegt zelf niet aan beginnen met brandblussertje van 1kg.

En is dat dan de reden waarom men mijn antwoord op het topic heeft verwijderd, want dat is mijn vraag?

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#5 , 03 feb 2019 16:28

Gelukkig is er nog die fameuze verbanddoos, voor als je je vingers verbrandt...

Maar inderdaad, er is altijd die IKKE IKKE IKKE.

En als die ego's dan nog extra gekwetst worden door een agent die de puntjes op de I zet, dan is dit forum te klein.
Gelijk of ongelijk. :evil:
bosprocureur Uw antwoord is wel helemaal naast de vraag die ik stelde.
Waarom iemand van het forum mijn antwoord op dat topic heeft verwijderd, wat is daar mis mee met mijn antwoord?

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 03 feb 2019 17:11



En is dat dan de reden waarom men mijn antwoord op het topic heeft verwijderd, want dat is mijn vraag?
Waarom toch altijd in de aanval gaan al je uw gelijk nite haalt?

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#7 , 03 feb 2019 18:09



En is dat dan de reden waarom men mijn antwoord op het topic heeft verwijderd, want dat is mijn vraag?
Waarom toch altijd in de aanval gaan al je uw gelijk nite haalt?
Beste mava105 ik ga niet in de aanval
Ik vraag gewoon aan de forumleden en het forum beleid, wat er verkeerd staat in het antwoord dat ik geef op het topic Politiegedrag bij opstellen PV
Zij hebben mijn antwoord verwijderd zonder enige reden en ik vraag naar de reden, omdat ik overtuigd ben dat ik niks verkeerds heb geschreven of vermeld.
Ik vraag aan hij/zij die het verwijderd heeft, waarom mijn antwoord werd verwijderd en dat ze mij dan vertellen wat er verkeerd in staat volgens hun mening.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#8 , 03 feb 2019 18:19

Ik begrijp je gevoelens daar ik dit ook ooit in het verleden heeft mee gemaakt hier op het forum.

Moeder schept de soep en god schept de dag, zeg ik altijd, en er zeker niet van wakker liggen, is voor niks goed. .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

bosprocureur
Berichten: 6853

#9 , 03 feb 2019 18:27

Ik heb de indruk dat er op het forum enorm veel op te kuisen is de laatste tijd, en dat de moderators overuren moeten draaien. En dan kunnen ze er wel eens met de grove borstel doorgaan, neem ik aan.

Kunnen we het aan hen overlaten om te beslissen wat kan en wat niet kan? Het is nergens goed voor om lange tenen te cultiveren.

PS Het kan ook geen kwaad de andere forumleden met respect te benaderen.

Markje
Topic Starter
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#10 , 03 feb 2019 18:39

Ik heb de indruk dat er op het forum enorm veel op te kuisen is de laatste tijd, en dat de moderators overuren moeten draaien. En dan kunnen ze er wel eens met de grove borstel doorgaan, neem ik aan.

Kunnen we het aan hen overlaten om te beslissen wat kan en wat niet kan? Het is nergens goed voor om lange tenen te cultiveren.

PS Het kan ook geen kwaad de andere forumleden met respect te benaderen.
Ik behoud alle respect voor iedereen, maar dat moet wel wederzijds zijn.
Ik heb niks misplaatst in dat topic.
Dus mijn vraag blijft
We zijn allemaal grote mensen en overlaten aan hen wat kan en niet kan dat is pure willekeur.
Als je grote mijnheer of grote madam wilt zijn en iets verwijderd terecht of onterecht, vind ik dat je eveneens groot moet zijn om een reden te willen geven als daarom gevraagd word.
Ik vraag gewoon waarom die verwijdering of welke inbreuk ik heb gemaakt in dat topic.

JurecaBE
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

#11 , 03 feb 2019 20:38

Aan Markje,

Als moderator kan en mag ik berichten verwijderen die bv niets bijbrengen aan het topic.
Ik heb alles niet verwijderd maar stel hierbij dat uw bijdragen niet altijd 'iets' ter zake doende zijn.
Tot zover deze terechtwijzing.
JurecaBE
moderator
JurecaBE moderator

Terug naar “Praat café”