Leefloon tijdens schuldbemiddeling

Dimitri3007
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Leefloon tijdens schuldbemiddeling

#1 , 01 feb 2019 18:24

Ik ben van plan om in schuldbemiddeling te stappen nu is mijn vraag wat hou ik hier van over maandelijks?
Schulden bedragen +-10.000 euro en ik woon bij een familielid heb nu terug een stabiel inkomen van ongeveer 1700 euro per maand (maaltijdchecques inbegrepen en fietsvergoeding)
Ga ik nog een "deftig" leven kunnen leiden of gaat het echt zijn van mezelf de komende paar jaar te moeten opsluiten?
Iemand hier ervaringen mee
Grtz!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 feb 2019 19:03

Als het kan vermijd het CSR !!!
Ik zie dat het geen onoverkomelijke schulden gaat, maar in het CSR zal het 5 jaar een totale ontbering zijn !

Zoek hier maar eens andere die melding maken over hun CSR !

De kosten van je schuld bemiddelaar zou wel eens veel hoger kunnen zijn op 5 jaar dan je schulden zelf.

Hen je niemand die je wil helpen om zelf een plan op te stellen en proberen om 250€ per maand af te betalen dit zou het ideaal zijn voor u.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#3 , 02 feb 2019 19:12

Veel OCMW's hebben ook een dienst 'schuldbeheer' die mensen helpen om hun schulden af te betalen. Praat daar eens. Alleen als dat daar niet lukt, komt er een CSR. Bij een OCMW is dat kosteloos.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 02 feb 2019 21:05

Lees eens zeer goed wat wanton schreef !!

Dit bedoelde ik !!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”