Gebrek aan info bij gebruikte citaten

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

Gebrek aan info bij gebruikte citaten

#1 , 13 jan 2019 13:04

"Failed to load resource: net::ERR_BLOCKED_BY_CLIENT"

Waarom staat de naam van de schrijver niet meer bij zijn citaten?
Dat bemoeilijkt heel sterk het inschatten van de waarde van het gebruikte citaat.
Op die manier kan men zowat alles neerschrijven waar men zin in heeft zonder het risico te lopen dat er verdere vragen worden gesteld.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 13 jan 2019 16:43

Het probleem situeert zich bij u, meer bepaald in uw browser.
Eén of andere extensie in uw browser is er de oorzaak van.
Hebt u soms een addblocker geïnstalleerd?

Probeer eens een andere browser of schakel de extensies in uw huidige browser uit.
Of probeer internet toegang met een ander toestel.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#3 , 14 jan 2019 19:11

Het probleem situeert zich bij u, meer bepaald in uw browser.
Eén of andere extensie in uw browser is er de oorzaak van.
Hebt u soms een addblocker geïnstalleerd?

Probeer eens een andere browser of schakel de extensies in uw huidige browser uit.
Of probeer internet toegang met een ander toestel.
Ik heb de addblocker voor deze site uitgeschakeld, echter zonder resultaat.
Ik ga uw andere tips eens even opvolgen, kijken of er iets helpt.

Reclame

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#4 , 16 jan 2019 21:42

Ik heb mijn andere fora's bezocht en daar staat de auteur netjes bij de gebruikte citaten vermeld, enkel op dit forum kost het me aardig wat opzoekwerk om de juiste poster bij het gebruikte citaat te plaatsen.
Heeft iemand nog een suggestie hoe ik dit kan oplossen?

Alfred J
Berichten: 190

#5 , 17 jan 2019 12:53

Ik ervaar dit probleem ook. Vroeger kwam boven elke quote de originele poster, nu is dit nergens nog te bespeuren, ook al werd de quote correct geplaatst door de poster (dus niet met copy paste).

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#6 , 18 jan 2019 08:21

Ik ervaar dit probleem ook. Vroeger kwam boven elke quote de originele poster, nu is dit nergens nog te bespeuren, ook al werd de quote correct geplaatst door de poster (dus niet met copy paste).
En als je andere fora's bezoekt, is er dan iets aan de hand? Bij mij lijkt het probleem zich te beperken tot het juridisch forum.

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#7 , 18 jan 2019 09:22


En als je andere fora's bezoekt, is er dan iets aan de hand? Bij mij lijkt het probleem zich te beperken tot het juridisch forum.
Waarschijnlijk wegens misbruik in het verleden :lol:

Alfred J
Berichten: 190

#8 , 18 jan 2019 10:48

En als je andere fora's bezoekt, is er dan iets aan de hand? Bij mij lijkt het probleem zich te beperken tot het juridisch forum.
Is enkel op dit forum, ligt niet aan ons denk ik. Ik betwijfel sterk dat anderen dit probleem niet hebben.

@Mava105: staat bij jou, boven bovenstaande quote in mijn bericht, de naam "Johan Daelemans"? Dat zou moeten, maar gebeurt bij ons niet?

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#9 , 18 jan 2019 11:34

Bij mij staat dat er inderdaad, bovenaan rechts. Uw naam staat er trouwens ook.

Alfred J
Berichten: 190

#10 , 18 jan 2019 11:37

Bij mij staat dat er inderdaad, bovenaan rechts. Uw naam staat er trouwens ook.
Ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen... Normaal komt boven de quote de naam, klikbaar, om terug te springen naar het oorspronkelijke bericht. In deze afbeelding zou dat in de rode kader gestaan moeten hebben, maar dat is weg. Bij jou dus niet?

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#11 , 18 jan 2019 12:11

Bij mij staat dat er inderdaad, bovenaan rechts. Uw naam staat er trouwens ook.
Ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen... Normaal komt boven de quote de naam, klikbaar, om terug te springen naar het oorspronkelijke bericht. In deze afbeelding zou dat in de rode kader gestaan moeten hebben, maar dat is weg. Bij jou dus niet?
Normaal kwam ook op dit forum , de naam van de gequote persoon in de eerste quote te staan.

Dat is nu weg in de weergave van de antwoorden, in 3 verschillende browsers, maar staat er nog steeds in de opmaak er van ...
Forum-issue ...

Code: Selecteer alles

[quote="Alfred J" post_id=566670 time=1547807844 user_id=13059] [quote=mava105 post_id=566669 time=1547807651 user_id=12457] Bij mij staat dat er inderdaad, bovenaan rechts. Uw naam staat er trouwens ook. [/quote]

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#12 , 18 jan 2019 14:08

dubbel
Laatst gewijzigd door Johan Daelemans op 18 jan 2019 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#13 , 18 jan 2019 14:11

Och, zo gemakkelijk dat ik er over heb gekeken.
Gewoon een reactie 'faken' en alles staat er mooi te lezen.

Er lijkt toch wat mis te lopen bij het posten...
Laatst gewijzigd door Johan Daelemans op 18 jan 2019 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#14 , 18 jan 2019 14:12

dubbel

Terug naar “Praat café”