Schuldeisers hernemen hun rechten

Fieools
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Schuldeisers hernemen hun rechten

#1 , 17 jan 2019 14:35

Dus...mijn papa is onlangs overleden maar hij zat in schuldbemiddeling. Nu heeft de arbeidsrechtbank beslist dat de gelden van de rubrieksrekening naar een consignatie en depositokas moeten gaan, dit zodat de schuldeisers daar hun gelden kunnen gaan halen. Maar ook dat de schuldeisers hun rechten hernemen. Het geld in de consignatie en depositokas is normaal genoeg om de schulden af te betalen. De hoofdsommen allesinds. Nu de schuldeisers hun rechten hernemen ga ik ervan uit dat ze ook hun rechten op de interesten terug krijgen. Nu is mijn vraag of het zou gaan over de interesten die er waren toen papa 9 jaar geleden in schuldbemiddeling ging of komen er interesten bij gedurende de 9 jaar dat hij in schuldbemiddeling zat.? Dit zou wel een wereld van verschil maken in o ze keuze om te aanvaarden of verwerpen.

Grts
Fieools

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding