Invaliditeit

Pam1983
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Invaliditeit

#1 , 13 jan 2019 00:10

Hey ,
27/10/2015 in ziekte gegaan 01/09/2017 even gewerkt tot 15/10/2017 toen een attest van werkhervatting ingevuld en opgestuurd .Daarna nog altijd doorlopend invaliditeit getrokken ...
Niemand die er over sprak tot nu 04/01/2019 hebben ze bericht gekregen van (DIMONA) dat ze bericht hebben gehad van mijn werkgever ? Maar ik werk er niet .Staat duidenlijk in dienst op 01/09 uit dienst 15/10
Ik weet niet goed wat ik moet doen nu ? Ik ga volgende week langst ziekenkast inmiddels ben ik zelfs onlangs nog op medische controle bij controle arts ziekenkast ook nog geweest ...
Begrijp niet waarom ze er nu pas mee af komen na al die tijd ?en wat zijn nu de gevolgen want ik heb geen enkel bewijs dat ik hen toen heb verwittigd 😔jammer genoeg niet aangetekend verzonden .
Mvg Pam

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 jan 2019 08:05

Hey ,

Niemand die er over sprak tot nu 04/01/2019 hebben ze bericht gekregen van (DIMONA) dat ze bericht hebben gehad van mijn werkgever ? Maar ik werk er niet .Staat duidenlijk in dienst op 01/09 uit dienst 15/10
Welk bericht hebben ze gehad van DIMONA ???

Dimona is van de RSZ , de dienst voor het aanmelden en afmelden van werknemers.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Pam1983
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 jan 2019 09:33

Dat ik bij hen in dienst ben dus moet ik inlaten vullen sinds wanneer ? Ik daar werk of ik stempel inmiddels ?

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 13 jan 2019 10:23

En wat probleem is dit voor u ??

Het is toch normaal dat men de juiste gegevens willen, je werkgever heeft misschien u vergeten afmelden, maar dit is ook geen probleem.
Ten andere problemen zijn er om opgelost te worden .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Werkloosheid”