kosten bulex

martinev
Topic Starter
Berichten: 71
Juridisch actief: Nee

kosten bulex

#1 , 11 jan 2019 14:40

ik heb een vraagje,ik had al 4 weken geen warm water,zo lang moeten wachten op de loodgieter.en als er hier iets is,dan moet ik er altijd zelf voor zorgen dat ik iemand bel om te komen,terwijl dit normaal voor de huisbaas is denk ik?nu is die vandaag geweest,het was wat vanalles regelen (druk aflaten,iets aan het debiet..)ale,die man is hier geen 5 minuten binnen geweest en het was 20 euro.ik weet dat dit niet veel is,maar voor wie zijn deze kosten eigenlijk?mijn huisbaas is stinkend rijk,ik heb armoede,sta op invaliditeit en kom maandelijks amper rond.maar het is dus gewoon om te weten voor wie deze kosten normaal zijn,zijn ze voor mij,dan maak ik daar geen spel rond,maar als ze toch voor de huisbaas zijn ga ik het hem vragen,hij is zo rijk als de zee diep is

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 11 jan 2019 14:42

Voor de huurder.
De loodgieter die voor 20 EUR komt en probleem oplost zou ik ook graag kennen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

martinev
Topic Starter
Berichten: 71
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 jan 2019 14:51

ok,dan weet ik dat het voor mij is
hij wou eerst niks,echt waar,maar ik vind dat dan genant en zei dat hij dat niet gratis moest doen en dan zei hij,ale ja 20 euro dan ,dus normaal had ik gezwegen was het gratis :)
ik moet wel zeggen,paar weken geleden heeft hij ook moeten komen,toen had ik geen verwarming,dat was door slijtage en dat was voor huisbaas,nu wachtte ik wel al 4 weken op hem,mss daardoor,heb me 4 weken niet kunnen douchen,alles aan de lavabo,niet prettig

Reclame

Terug naar “Huren”