Blaffende honden i

bosprocureur
Berichten: 6836

Re: Blaffende honden i

#16 , 20 dec 2018 20:10

[quote][/quote]Ik ga zeker ook een klacht indienen omdat de pesterijen al jaren duren. Ook andere buren heeft hij lastig gevallen.

Vandaar mijn eerdere vraag over burenbemiddeling. Doen zou ik zeggen !

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tira00
Berichten: 929

#17 , 21 dec 2018 08:25

Slapen die honden nu s'nachts binnen in huis of niet?
Mijn honden slapen vanaf 21u30 tot 7 uur smorgens. Binnen naast mij. Ze kunnen snachts zelfs niet buiten.
Dan de klacht gewoon negeren.
Burenbemiddeling zou ik zeker niet aan beginnen.

bosprocureur
Berichten: 6836

#18 , 21 dec 2018 08:34

Hierin verschillen we dus duidelijk van mening.

Moet kunnen.

Reclame

willyboy
Berichten: 897

#19 , 21 dec 2018 11:15

Mijn wijkagent zegt altijd ...niet komen klagen . Beter inpakken en verhuizen . We zijn met teveel . Zo stoort iedereen zich aan het gedrag van anderen .

bosprocureur
Berichten: 6836

#20 , 21 dec 2018 12:30

Nog een wijkagent die beter (of liever) een andere job zou doen ?

willyboy
Berichten: 897

#21 , 21 dec 2018 12:42

Hij lijd aan PENSIONITES

Chrystaltarro3
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#22 , 22 dec 2018 13:45

Ik ga zeker ook een klacht indienen omdat de pesterijen al jaren duren. Ook andere buren heeft hij lastig gevallen.

Vandaar mijn eerdere vraag over burenbemiddeling. Doen zou ik zeggen !
Buurbemiddeling had ik vroeger toen een buur wilde dat ik de haan wegreed, omdat hij een slaap probleem heeft. De haan deed ik dus weg.

Nu kan ik dit niet doen, als ik niet weet wie de klacht indiende en het ook niet mijn honden zijn die de overlast veroorzaken.

mbbs1024
Berichten: 472

#23 , 22 dec 2018 13:58

Dit doet me denken aan een mevrouw in mijn straat die om de haverklap bij de politie ging klagen dat er te snel gereden werd in de straat.

Politie is dan komen flitsen in de straat, en wat bleek ?
Ze heeft zelf op 1 maand tijd 3 snelheidsboetes gehad, en niet van de minste :-)
Zeurpieten heb je overal, en die zijn gewoonlijk ook nog de ergsten om zelf dingen die niet kunnen te doen.

Terug naar “Andere”