MegaFood Stunter

Drone
Topic Starter
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

MegaFood Stunter

#1 , 17 nov 2018 12:14

zojuist op hun facebook pagina gelezen;

neen ik heb niks besteld, misschien in de toekomst, vraag mij alleen af op wat ze hier in Belgie ze zich weer baseren om de gewone mens die het al wat moeilijker heeft ne kl**t af te draaien.

Beste Belgische MegaFoodStunter Fans,

Even een update :

Vanmorgen is onze vrachtauto wederom van de weg afgehaald door meerdere politie eenheden en keurende instantie.

Op dit moment zijn ze onze lading al uren aan het controleren.

We willen middels deze weg even kwijt dat ons bedrijf voldoet aan de IFS norm.
Dit zijn de hoogste eisen op het gebied van levensmiddelen. Al onze producten zijn
voorzien van de verplichte etikettering en allergenen.

En ook wat het allerbelangrijkste is traceerbaar van producent naar u als consument. Sterker nog kunnen aantonen c.q.
achterhalen welk product welk doosje bij welke consument het terecht is gekomen.
Dit kan geen enkele supermarkt zover we weten.

Vanmorgen hebben we uit voorzorg onze complete administratie m.b.t. de traceerbaarheid van de producten en alle benodigde documenten wat we normaal gesproken wettelijk gezien op kantoor voorhanden moeten hebben, aan onze chauffeur meegegeven.

Dit om te laten zien dat we het (en daar zijn we trots op) super goed voor elkaar hebben ! Ook hebben we onze
eigen kwaliteit dienst meegestuurd met de chauffeur... just in case ...

Het laatste bericht is dat alleen op basis van de te kleine lettertjes op de etiketten (m.b.t. de allergenen) en dat onze stickers te makkelijk er af te trekken zijn,(???)onze vrachtauto wordt verzegeld door de Belgische politie en teruggestuurd wordt naar Nederland.
Uiteraard zijn we het met deze beslissing oneens en is hierover het laatste woord nog niet gesproken.

Helaas zijn we voor nu genoodzaakt om alle ritten tot en met maandag te annuleren. Maandag zullen we u berichten wanneer we u weer van dienst kunnen zijn.
We gaan onze uiterste best doen om al uw bestellingen binnen 1 week bij u te bezorgen. Tot die tijd onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
MegaFoodStunter.

Blaatpraat
Berichten: 3791

#2 , 18 nov 2018 16:00

Ik heb al 1x van hun besteld, en kan wel zeggen dat ik er geen vuiltje in kon bespeuren in mijn bestelling.
De voeding was in orde.

Bepaalde teksten op bepaalde dozen is inderdaad aan de kleine kant, maar niet extreem klein.
Is dit ook al gebonden aan een wet dan? Indien wel, denk ik dat ze ook eens in de lokale diepvrieswinkels mogen langsgaan, er zijn producten van bekende merken die kleinere lettertjes hebben alvast...

adizal

#3 , 18 nov 2018 16:13

Kijk eens op de bijsluiters van medicijnen, daar heb je een bril met bokaal glazen voor nodig..:-)

Reclame

KJ86
Berichten: 2662

#4 , 28 nov 2018 22:49

Niet te lichtzinnig met voedsel omgaan, denk maar aan de listeria doden waarvan Greenyard beticht wordt. Als één van de grootste verdelers van diepvriesproducten zoiets kan meemaken, dan zal een kleine speler die aan dumpingprijzen verkoopt nog gevoeliger zijn voor allerlei ernstige problemen met het product.
Probeer zoveel mogelijk lokaal, kwalitatief en vers voedsel te kopen

Terug naar “Praat café”