scheidingslijn

jan4321
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

scheidingslijn

#1 , 19 nov 2018 15:42

Scheidingslijn staat niet juist . Scheiding is geplaatst ongeveer 15 jaar geleden maar staat niet juist . Er is nooit een schriftelijk akkoord geweest om de scheiding op een andere afmeting te plaatsen . Ik wil de scheiding terug juist geplaatst hebben . Kan hier een discussie over zijn , indien dit betwist zal worden bij de rechtbank . Ik neem aan geen verjaring van 30 jaar en zeker geen schriftelijke verklaring , dus conclusie recht op herstel ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 19 nov 2018 17:39

Hangt er vanaf over hoeveel cm/meter we hier spreken. Rechter zal een deskundige/landmeter aanwijzen, die een voorschot zal vragen. Pas op , die deskundigen zijn geen goedkope mannen, en jij zal het voorschot moeten betalen (te recupereren van tegenpartij indien je wint.

jan4321
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 nov 2018 23:52

De scheidingslijn staat voor 2 meter in mijn nadeel en achter 2 in mijn voordeel . Die lijn heeft de buur waarschijnlijk zo gezet om het rechter te doen uitzien en beter te kunnen inrijden . Maar doordat deze lijn nu verkeerd staat kan ik niet ten volle gebruik maken om bij te bouwen . Dus wens ik de juiste scheidingslijn te herstellen .

Reclame

Terug naar “Andere”