TS zegt dat de siliconen van de douche waren losgekomen. Dit valt binnen de verantwoordelijkheid van de huurder. Hij heeft dit gewoon genegeerd met alle schade vandien. Voor het vredegerecht zal vrij snel uitgemaakt worden dat de huurder daar in de fout gegaan is, geloof me vrij.Er is geen enkel aanwijzing, in het topic dat aanwijst dat de huurder in fout gegaan is.
Kan zijn, maar het vervangen van siliconen is de verantwoordelijkheid van de huurder, niet van de verhuurder. Dus gemeld of niet, de huurder had dit zelf moeten oplossen.Zoals ik al aanhaalde heeft huurder mogelijk wel het immo kantoor van het probleem ingelicht en hebben deze dat genegeerd.
Waar haal jij dat een eigenaar VERPLICHT is om 1 keer per jaar zijn eigendom te bezoeken?Anderzijds is de eigenaar verplicht zijn eigendom in goede staat te onderhouden en daar regelmatig toch 1 keer per jaar zich daarvan te vergewissen door een bezoek te vragen aan de huurder.
Ik kom later daar op terug....heb nu geen tijd.TS zegt dat de siliconen van de douche waren losgekomen. Dit valt binnen de verantwoordelijkheid van de huurder. Hij heeft dit gewoon genegeerd met alle schade vandien. Voor het vredegerecht zal vrij snel uitgemaakt worden dat de huurder daar in de fout gegaan is, geloof me vrij.Er is geen enkel aanwijzing, in het topic dat aanwijst dat de huurder in fout gegaan is.Kan zijn, maar het vervangen van siliconen is de verantwoordelijkheid van de huurder, niet van de verhuurder. Dus gemeld of niet, de huurder had dit zelf moeten oplossen.Zoals ik al aanhaalde heeft huurder mogelijk wel het immo kantoor van het probleem ingelicht en hebben deze dat genegeerd.Waar haal jij dat een eigenaar VERPLICHT is om 1 keer per jaar zijn eigendom te bezoeken?Anderzijds is de eigenaar verplicht zijn eigendom in goede staat te onderhouden en daar regelmatig toch 1 keer per jaar zich daarvan te vergewissen door een bezoek te vragen aan de huurder.
Dat klopt, Als er iets fout is, het nooit laten bij telefoon of een brief, altijd een aangetekend schrijven sturen en een copy bewaren.Veel verhuurders of huurders denken dat de immo alles doet. Niets is minder waar. Eens verhuurd en de plaatsbeschrijving opgemaakt, stopt het daar voor hen., Tenzij de verhuurder hen ervoor betaald om het rentmeesterschap uit te oefenen. De meest verhuurders doen dat niet, want dat kost geld, en geen klein beetje ook. De meest immo's vegen dus vierkant hun voeten aan de klachten die de huurders hun later overmaken, of geven het een zeer lage prioriteit . Altijd de verhuurder verwittigen, eerst telefonische en/of per mail, dan aangetekend bevestigen. Zorg er dus voor dat uw adres als verhuurder in het huurcontract voorkomt.
Ik kom later daar op terug....heb nu geen tijd.TS zegt dat deEr is geen enkel aanwijzing, in het topic dat aanwijst dat de huurder in fout gegaan is.