Tunesie

$h@r0n
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Tunesie

#1 , 02 nov 2018 15:50

Beste deze zomer ben ik naar tunesie geweest er waren daar allemaal ambetante mannen mijn aandacht ging naar de persoon die gewoon tegen mij praatte wy hebben heel diepe gesprekken gehad waarop ik naar zyn werk en studies vroeg zei hy ik ben afgestudeert als ingenieur maar heb hier een minijob ik heb zoveel sympathie ontwikkeld altyd vrolijk en nooit klagen ook al legde hy my situaties uit wy hadden een vreemde klik van de eerste dag.we hebben mekaar beter leren kennen verliefd geworden nooit gedacht dat dit mij zou overkomen maar als ik bij hem ben voel ik me thuis nu zou ik graag hebben dat hij naar hier komt wonen ik kan namelijk niet naar daar want heb 2kinderen uit een vorige relatie ook woon ik in een sociale woning wat zijn mijn mogelijkheden hij heeft geen internationaal pasport om te reizen ik zou mezelf heel gelukkig pryzen hem by mij te kunnen hebben ik voel mij voledig als we bellen of samen waren maar alles lijkt zo ver weg in january ga ik sowieso terug want het is niet makkelijk zulke afstand tussen ons grtjs

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
willyboy
Berichten: 897

#2 , 02 nov 2018 15:56

En wat wil je juridisch weten ?

artemis
Berichten: 3293

#3 , 02 nov 2018 16:00

Probeer je tekst eerst op een leesbare manier aan te passen, met punten, komma's en hoofdletters aan het begin van elke nieuwe zin.

Reclame

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 02 nov 2018 16:21

Probeer je tekst eerst op een leesbare manier aan te passen, met punten, komma's en hoofdletters aan het begin van elke nieuwe zin.
Kan je hebben met mensen die hopeloos verliefd zijn :lol:

Franciscus
Berichten: 38583

#5 , 02 nov 2018 18:49

Zal wel een loverboy zijn.

artemis
Berichten: 3293

#6 , 02 nov 2018 19:49

Zal wel een loverboy zijn.
Een loverboy is iets heel anders in mijn kennis Franciscus.
Hier speelt wat anders, namelijk de truuk om via zogenaamde verliefdheid een rit naar Europa te krijgen. Hopelijk is onze TS hier niet blind voor en is ze niet te naïef.
Vakantieliefdes komen voor, ik geef toe dat ik ze in mijn jonge jaren ook gehad heb en ze kunnen heftig zijn, maar ze slijten gewoonlijk na een tijd.
Ik wens de TS toe dat ze zich niet onder druk laat zetten. Dan zal de tijd wel meer uitwijzen.
Tijd en wijsheid is wat ze nodig heeft.

WP002
Berichten: 1479

#7 , 03 nov 2018 11:52

Mijn kop eraf als het niet louter en alleen om een verblijfsvergunning te doen is.

willyboy
Berichten: 897

#8 , 03 nov 2018 12:53

Waarom geld geven aan reizen ...internet dating is de oplossing .

adizal

#9 , 03 nov 2018 14:54

Wel eerlijk, al schrijft de dame zonder punten en komma's. Ik krijg toch ook een naar gevoel als ik dat lees.
Mevrouw, wees toch voorzichtig, er zijn al zovele vrouwen opgelicht door glamoureuze loverboys.
Ge moet niet luisteren naar ons, je zal het wel ontdekken als het te laat is en je niet alleen een gebroken hart hebt maar ook een vreselijke financiële kater.

eylis
Berichten: 8837

#10 , 03 nov 2018 15:01

Zoals Fransisc meldt: Ook jonge mannen die rondhangen in toeristenbars worden loverboys genoemd. Deze kerels zijn uit op een visum , een schijnhuwelijk of als de dame in kwestie héél goedgeloving is: op hun centen. "Via Annemie" maakte er een tijdje geleden een undercover reportage over: https://youtu.be/3Yu2ekVmAYo

Siegfried
Berichten: 94

#11 , 03 nov 2018 15:13

Het loopt daar vol van mannen met zielige verhalen en verzonnen studies met als enig doel binnen te geraken. Blijkbaar weet ze dat want ze zegt het zelf. En toch... beter eens aan je kinderen denken.

En natuurlijk zijn er ook gevolgen voor je sociale woning, enz...

willyboy
Berichten: 897

#12 , 03 nov 2018 17:41

Is het verhaal niet verzonnen om deze reacties uit te lokken ?

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#13 , 03 nov 2018 18:16

Is het verhaal niet verzonnen om deze reacties uit te lokken ?

misschien, maar het is niet het eerste keer dat er zo een gelijkaardig verhaal hier op het forum word gepost

$h@r0n
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#14 , 08 nov 2018 10:09

Ik heb zyn studies op papier,en heb zijn cv ,ja ik besef ook dat die kans erin zit dat een naar verhaal zich kan voordoen.Graag wil ik weten of ik kan borg staan ,en hem uitnodigen zodat ik hem beter kan leren kennen.Ik oordeel niet over mensen.Ik opende gesprekken en geen enkele intentie voor meer,Nu bellen we dagelijks en vroeg me af welke kansen we hebben.Geld heb ik niet teveel,en hij weet dat.

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#15 , 08 nov 2018 12:07

Ik heb zyn studies op papier,en heb zijn cv ,ja ik besef ook dat die kans erin zit dat een naar verhaal zich kan voordoen.Graag wil ik weten of ik kan borg staan ,en hem uitnodigen zodat ik hem beter kan leren kennen.Ik oordeel niet over mensen.Ik opende gesprekken en geen enkele intentie voor meer,Nu bellen we dagelijks en vroeg me af welke kansen we hebben.Geld heb ik niet teveel,en hij weet dat.

al het geen ze daar op papier zetten heeft hier zo goed als geen waarde

het is hun (meestal) niet om het geld te doen, maar om de papieren om hier in belgie (of europa) te kunnen blijven en om in een later stadium heel hun familie naar hier te krijgen onder de noemer "gezinshereniging"

Terug naar “Andere”