Collectieve schuldenregeling

eliendp
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Collectieve schuldenregeling

#1 , 31 okt 2018 13:35

Hoi,

Ik heb een vraagje i.v.m. de CSR. In juli 2018 heb ik een mail gekregen van mijn advocaat waarin staat dat hij niet anders genoodzaakt ziet als de CSR te herroepen. Verder contact heb ik niet meer van hem gehad. Voor zover ik weet zijn er ook geen schulden meer afbetaald en heeft hij geen lonen meer ontvangen. De advocaat is namelijk moeilijk te bereiken via telefoon of mail.

Ik weet wel dat de eindbeslissing i.v.m. herroeping door de rechter wordt beslist.

Nu mijn vraag is:
Ik heb een teruggave van de belastingen, uitvoerbaar verklaard op 17/08/2018, deze rechtstreeks naar de schuldbemiddelaar is gegaan.
Kan het zijn dat mijn CSR dan effectief nog loopt?
Voor zover ik weet heb ik nog geen briefwisseling van de rechter of mijn advocaat gekregen.

En wat gebeurt er dan met deze gelden? Worden deze dan voor een tijdje 'bevriest?

Indien de CSR wordt stopgezet, komen deze gelden dan dusdanig terug vrij en op mijn rekening, of hoe moet ik dit bezien?

Alvast bedankt!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding